fått i en mätare till nya dieselkröken på har förövrigt byggt om halva systemet nya servotanken pallbocksräcern polerade generator fäste tog dock ingen bild när den va klar börjat med ventilkåpan tadaaa drog om insugsröret och så blev det lite mera kall luft är aldrig fel
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
blir de inte drygt att köra i regn med filtret sådär? :p
nejdå det går alldeles utmärkt . filtret sitter fortfarande bakom lyset . men jag tog bort plasten som skiljer av .. så nu borde den få lite bättre och kallare luft
blir de inte drygt att köra i regn med filtret sådär? :p
nejdå det går alldeles utmärkt . filtret sitter fortfarande bakom lyset . men jag tog bort plasten som skiljer av .. så nu borde den få lite bättre och kallare luft
okey en polare hade nästan likadant men de va dubbelkonat och stack ut genom grillen lite, de va snyggt men han kunde inte köra i regn
okey en polare hade nästan likadant men de va dubbelkonat och stack ut genom grillen lite, de va snyggt men han kunde inte köra i regn
idag har man vart ut en sväng och småpillat lite pillade isär blinkersen och lackade .. jäävlar vad nervös jag var att jag skulle förstöra den monterade tonad blinkers råkade lacka sargen lite svart piraten kopplade in alla mätare uch och fy vad mycket vidriga kablar . här ska rensas senare puttsat lite
tycker det blev rätt bra med svart sarg och toningen
var ut en lite vända igår vart lite lek med nya stativet bild på mätarna igång .. men nu funkar inte varvräknaren . håller på drar om kablar till den men vad tycks än så länge om kontoret ?