För att SuperStar fälgarna ska bli äckligt snygga krävs en hyffsad fälgbana, annars ser dom så platta och tråkiga ut. Annars är ju BBS LeMans snyggt som fan.
Håller med, Hur breda kommer Bügelfälgarna vara? Om dom blir som på bilden så lätt nr.1
Men LeMans är ju inte fy skam, men det finns ju en och annan Golf med dessa? Fast då heter dom ju iofs Interaction.. Alla fälgar skulle sitta som smäck iaf
Jokke_ skrev:
BBS le mans ser ju alltid lika bra ut på en golf. Kör på dem om du vill lätta plånboken en aning;)
Tror "Hegefors" fixar ett bra pris ändå
Och förresten, vi ska nog göra lite affärer igen "Hegefors"
Problemet är detta, BBS LeMans finna bara i ET25 8.5x19. Det innebär att framhjulen kommer sticka ut minst 1 cm från skärmkanten. Jag vet inte om jag vill utsätta mina skärmkanter och lacken för det..
Bügel, liksom Orden skulle isf få ET35 8.5x19 fram, och ET20-23 8.5x19 bak. Det innebär en kant på runt 3 cm fram o 7-8 cm bak.
Som sagt, priset är det minsta problemet.
Jasså Bjork, vad vill du (eller kanske ni?) ha denna gången?
Dom är ju fläskingbreda ju Finns en EXAKT likadan Lotus Omega här hemma i Falköping med just Bügelfälgarna (tror han har 10" fram och 11" bak)
Åter till topic:
Om det blir som du skriver om Lemans-fälgen tkr jag den går bort! Jag gillade Golfen med Ordenfälgarna skarpt!
Hegefors skrev:
Hehe, har inte pratat med fler men kan ju kolla runt, en del har ju bytt bilar nu så de kan nog bli fler. Jag ska ha 19" iaf, vet ej vilka än men när jag vet så ska vi se om du kan hjälpa mig
Dom är ju fläskingbreda ju :P Finns en EXAKT likadan Lotus Omega här hemma i Falköping med just Bügelfälgarna (tror han har 10" fram och 11" bak)
Åter till topic:
Om det blir som du skriver om Lemans-fälgen tkr jag den går bort! Jag gillade Golfen med Ordenfälgarna skarpt!
Hegefors skrev:
Jasså Bjork, vad vill du (eller kanske ni?) ha denna gången? :)
Hehe, har inte pratat med fler men kan ju kolla runt, en del har ju bytt bilar nu så de kan nog bli fler. Jag ska ha 19" iaf, vet ej vilka än men när jag vet så ska vi se om du kan hjälpa mig :D
Jaa, Orden har jag fastnat för nu alltså. Vet inte om jag ska ha centrumet i chrome eller silver... Chromet kan vara snyggt mot den blåa färgen på bilen. Dock känns chromet ute och alldeles för "turk-aktigt".. Hur som helst tror jag de skulle kunna bli riktigt nice med ett ställbart KW kit runt om så att den blir jäkligt låg.. =)
Dom är ju fläskingbreda ju Finns en EXAKT likadan Lotus Omega här hemma i Falköping med just Bügelfälgarna (tror han har 10" fram och 11" bak)
Åter till topic:
Hegefors skrev:
Hehe, har inte pratat med fler men kan ju kolla runt, en del har ju bytt bilar nu så de kan nog bli fler. Jag ska ha 19" iaf, vet ej vilka än men när jag vet så ska vi se om du kan hjälpa mig
Jaa, Orden har jag fastnat för nu alltså. Vet inte om jag ska ha centrumet i chrome eller silver... Chromet kan vara snyggt mot den blåa färgen på bilen. Dock känns chromet ute och alldeles för "turk-aktigt".. Hur som helst tror jag de skulle kunna bli riktigt nice med ett ställbart KW kit runt om så att den blir jäkligt låg..
Jasså, vad ska du ha 19" på denna gången ?
Var och köpte mig en Golf GTI Edition 30 -07 i fredags, Candy White..så en svart fälg har jag kollat på, typ Emotion Wasabi
BBS Lemans är ju snygga men dom har ju blivit så über hypade att dom blivit fantasilösa i mina ögon. Lägger min röst på TSW Zolder, har inte sett dom förut faktiskt. Dom va riktigt snygga och kommer sitta som en rakhöger
Jag har nu övervägt saken ganska mkt och även tagit kontakt med leverantören.. Så här kommer en liten förhandstitt på fälgarna jag nästintill inhandlat: