2967
Sök

Var hittar man Styling & Tuning till Ford Mustang III?

43 Inlägg
20 november 2009
Trådstartare
Ja var fan kan jag hitta här i Sverige Ford Mustang 1987-93 styling?!?
Har letat förbaskat länge men hittar inget.
Det jag är ute efter för vinterhalvårspysslet är stötfångare (orginal GT eller eftermarknads) och fjädrar (orginal men kan tänkas även sport) runt om..
Ja jag vet att jag kan importera och där finns mycket till min modell i US/Canada men då jag hoppas spara slantar så vill jag gärna hitta något företag i Sverige.
All you STANG lovers out there, help me!
Ha d!
//Fredde

The Ford Mustang.. The Legend Lives On..

1 417 Inlägg
21 november 2009
No-fear motorsport bör kunna hjälpa dig.

43 Inlägg
22 november 2009
Trådstartare
Holme skrev:
No-fear motorsport bör kunna hjälpa dig.

Tackar, jag ska kolla upp hos dem. smile Fler förslag någon?

43 Inlägg
24 november 2009
Trådstartare
Nja jag tror inte No-Fear kan hjälpa mig. De har inget på deras sida till min Musse, men jag väntar otåligt på svar från dem.
Men finns där verkligen inga fler företag i Sverige som iallafall har lite väghållning så som fjädrar, stötdämpare, kränghämmare mm???

volvoraggare
4 776 Inlägg
24 november 2009
hansen racing kanske

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

323 Inlägg
24 november 2009
De är väldigt tamt med eftermarknads delar till 80-tals amerikanska fordar i sverige.

Angående spara innan du handlar från usa är konstigt för de blir billigare om man tar del för del från usa än vad de är att köpa del för del i sverige men man sparar givetvis mer om man köper allt samtidigt.

Äger själv av en 80-tals amerikansk ford som är mycket lik mustangen i chassit

Kom på ett företag som tar hem delar från canada och jobbar med Tristar och moderna amerikanska fordar. dom får hem mer reservdelar än vad Hansen Racing få, som tex bakfjädrar till min. och dom heter Jarl Elowson http://www.tristar.se
Senast redigerat av Froborg (24 november 2009)

43 Inlägg
27 november 2009
Trådstartare
Tackar, ska kolla upp bl.a Tristar smile

43 Inlägg
30 november 2009
Trådstartare
Tror att jag löst problemet med fjädrar/stötdämpare! big_smile
Bara ett kvar då, jag vill ju ha en främre GT stötfångare! Var hittar jag? Ny eller begagnad, inget problem bara det är i hyffsat skick. Jag är lite kunnig inom reperationer och gör faktiskt förbaskat bra garage lackeringar.
Så vet ni en skrot som nyss fått in en eller inte är reggad på Laga som har en stående 1987-93 Mustang GT, bara kontakta mig!

Sök