Fan va kul och se Du kommer bli riktigt nöjd efter en mellanslipning och mer klarlack. Nästan så att du måste lacka bakluckan på bilen svart + pearl nu
Hehe.. Jodå, det kommer nog bli bra till slut Hehe, jadu, blir nästan så ja :p Dock kan ja ju inte ha pearl på hela bakluckan
Fan va kul och se Du kommer bli riktigt nöjd efter en mellanslipning och mer klarlack. Nästan så att du måste lacka bakluckan på bilen svart + pearl nu
Hehe.. Jodå, det kommer nog bli bra till slut Hehe, jadu, blir nästan så ja :p Dock kan ja ju inte ha pearl på hela bakluckan
Varför inte?
Hehe, vet inte, isåfall blir det att matta ned det röda och lägga pearl direkt, då kan ja köra hela bakluckan med pearl
Har en annan idé på gång, vad tror du om att lacka den övre kanten på skärmen fram med pearl? dvs. inget svart utan bara pearl samt klarlack över..
Blir nog konstigt med pearl där på skärmarna? Kan ha fel
Jag är hos mina föräldrar just nu. Kommer in senare
okej, får se hur jag gör :p Kan vara ganska fräckt med de röda som bas till pearlen så man vet hur den beter sig på rött också, blir en skön kontrast mot den svarta huven. Aa sant, kan ju se hel knasigt ut..
Blir nog konstigt med pearl där på skärmarna? Kan ha fel
Jag är hos mina föräldrar just nu. Kommer in senare
okej, får se hur jag gör :p Kan vara ganska fräckt med de röda som bas till pearlen så man vet hur den beter sig på rött också, blir en skön kontrast mot den svarta huven. Aa sant, kan ju se hel knasigt ut..
Blir nog inga garage timmar idag på bmw:n, måste fixa lite hemma med familjen. Men kommer imorgon med stallan. Snyggt du har gjort med delarna du har lackat. Du närmar dig proffsnivån med stadiga steg
Blir nog inga garage timmar idag på bmw:n, måste fixa lite hemma med familjen. Men kommer imorgon med stallan. Snyggt du har gjort med delarna du har lackat. Du närmar dig proffsnivån med stadiga steg
aha va tråkigt :p Ajjemensan, imorrn blir det fullt upp
tycker du gör ett grymt jobb. me tanke på att de va 2a gången du lacka nåt så stort som huven
Tack så väldigt mycket!!
Har nu kommit underfund med varför det blev appelsin skal, har kört med 1,8mm munstycke på pickan dum som man är!! Har hela tiden funderat på vad jag gjort för fel med eftersom jag haft fel munstycke så har jag lagt på för mycket material och iom. fått appelsinskal tyvärr. Men men, man lär sig av misstagen :p *Förhoppningsvis*
Dock apelsinskal som vanligt *suck* Verkar som mipa´s produkter har något emot mig!! La 2st väldigt tunna lager, endå blev det apelsin skal :s Blir mellanslip imorgon alt. att jag slipa ned allt igen och försöker lägga ett perfekt varv med svart istället, övning ger ju färdighet
Blev så jäkla nöjd med huven!! Nu ska den få härda i några veckor innan jag mellanslipar den!
Idag fortsätter jag att öva.. verkar som att det är något knas med den lacken jag använder "Mipa" Då jag fick ett helt perfekt resultat med standox 2k.