jok3 skrev:
Fan va grymm

Är fan sugen på att göra så med en 00-08

All respekt till dig som vågar.
inget att rek ^^ ......
mkt jobb, har ännu sjuka ideér o tips så bara maila om du vill veta

tack
till er alla, det var en icke R från början i 2007, men köpte en äkta R o flyttade över allt
så detta e en V70R -97 fwd man, bes med s60R motorn o 6vxl låda
allt e byggt för att hålla o kunna köra med, då jag anv bilen dagligen
samt ändå försöka kunna hålla den fin till utställningarna samt visa vad jag lyckas göra
finns för mkt att skriva om detta ex:
många tror att det "bara" var att lägga i motorn från 2005 o att det ska se ut som nyare med
det var massor med timmar/dagar/pengar för att få dit, sen att få skiten att fungera var jätte utmaning
så mkt på hela bilen e omgjord, ex : ta inredningen från en s60 att få dit allt e definitivt inget som jag skulle vilja göra om igen
må så hända att vissa inte gillar vad man gör o klart dumt att kapa denna fina R egentligen
speciellt när man har fler bilar att välja på
men älskar denna bilen o känns inte alls som nån av dom alla andra R jag ägt/äger
men fortfarande ni som vet hur galen lr inte jag e, finns det en tanke bakom
precis som allt jag gjort detta bygget till
tyvärr handlar allt om tid o pengar i slutändan så blir nog inte klar till Elmia som var planerat
men ska rulla i sommar hoppas jag

cabbe eller pickup, pool bak, 2 dörrar ist för 4, en lucka, 2 luckor, panorama tak, kolfiber, delbar baklucka, finns så mkt kul att välja på (ska dock försöka vara seriös, men det e lite kul får ni hålla med om? )
har även varit i tankarna att rakställa den med bakhjulsdrift men det kommer inte att göras med denna
det blir först till nästa bygge som ska ersätta denna
hoppas ni kommer bli lika nöjda som jag blir med slutresultatet
// Ole