japp såhär ligger det till jag ligger nu på hotellet i turkiet efter ha vart på F1 hela dagen, eller helgen kan man säga! som björken sade. skulle jätte gärna uppdatera men internet här är segt så att.
men iaf F1'en har vart toppen men både GP 2/3 och porsche cup gick också under dagarna! sjukt imponerande sport, när ni som inte vet att de krämar ca 700-790hk ur 2,4l och 8 burkar. hur är det möjligt?? alla siffror man får höra är bara waaaow. tex kopplingen klarar 900hk och väger under ett kg. växlarna slängs i på en 50 hundradelar.
allt är helt sjukt!!!
menmen iaf så höll jag både på maclaren och redbull. redubull har sett riktigt lovande ut i år och en av bilarna hade pole. lite senare efter racet hade startat så låg båda red i täten tätt följt av mclaren.
men.. efter ca halva racet så kör vettel in i webbers bakdäck och det smäller och snurras. doc så klarar sig en av bilarna oskadd och både button och hamilton drar om. så det blev dubbelt mclaren följt av redbull.
så resan har vart toppen!!
Då till min CTR!!
jag har inte uppdaterat på ett tag nu. fråga mig inte varför?!
vad har hänt då?! joo ventilkåpan i motorn är numera väldigt grön. sen har jag även målat om min batteribox i svart och grön, den är sjukt spexig men det får nu se när jag laddar upp bilder:D jag tog även bort torkaren bak en dag och satte dit en svart täckplatta, som på bilden med jdm vingen tidigare i projektet. sen har jag fått ett samtal från bussgods att mina fälgar har kommit. även så har jag beställt färg till dem som är hemma. däcken blir ett par fullrun 215-35-18 med v mönster som jag lagt undan i jönköping.
så nu har ni lite och läsa. kommer ny uppdate inom kort. MIN MEK MÄTARE ÄR I BOTT.. mär jag kommer hem då jäklar.
tack alla och kommentera nu!
kåpan blev grön och oljelocket svart. fick upp en bild iaf!!http://www.adamliden.se här kan ni läsa lite mer om våran resa på min vän adams blogg.