3215
Sök

Angående: karavanåkning till elmia iår, avgång kl 11 ?

102 Inlägg
21 februari 2010
Woojen skrev:
äh sålänge det är några + ute å tort så borde det vara lugnt wink

precis:P vi hoppas på tort:P

CRAZYRIDE SWEDEN
336 Inlägg
22 februari 2010
25 pers hittils.. nice!!!

1 101 Inlägg
22 februari 2010
CrazyRide skrev:
25 pers hittils.. nice!!!

japp big_smile sen får man ju räkna med att folk tar med sig polare osv.

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

117 Inlägg
22 februari 2010
Trådstartare
ja asså de va många förra året som inte stod med på listan men kom ändå, så räknar med riktigt mycket folk iår smile och att de e snö fritt !

102 Inlägg
22 februari 2010
Första boråsaren e upp skriven grymt:P då e inte det stoppet i onödan längre:P
har vi hittat nån som vill köra sist och hålla kontakten med första bilen? så det inte blir för stora luckor?

Har bara 7 intressen i livet "sex" och bilar (som en klok man sa till mig)

CRAZYRIDE SWEDEN
336 Inlägg
22 februari 2010
Rekrytera, rektyrera, rekrytera... smile

161 Inlägg
22 februari 2010
Håller med Magnaflux där, vore bra om de fanns lite regler o struktur, speciellt när vi blir så många, blir ju så jävla lätt att de ballar ur så fort man lämnat stan me alla som vill dra på överallt, förstör ju de fina ledet på nått vis sad

De som inte dödar-härdar !SCANIA TRUCKS IS THE SHIET

***Inte som alla andra ***
17 Inlägg
22 februari 2010
ja jag tänker inte få min bil förstör på grund av någon idiot grej när man försöker göra en kul grej..  den som inte förstår reglerna eller inte kan förstå vad vi menar har inget i ledet och göra! deras bil skiter ja i tänker på alla andra som värderar sin bil och denna karavan glidande som ett roligt minne..

Lower the vw til it won't roll then raise it 1/4"

117 Inlägg
22 februari 2010
Trådstartare
Regler står på första sidan, dom som vill ha en race karavan får göra en egen ...

Mvh // Rickard Karlsson

11 Inlägg
22 februari 2010
Detta kanske vore skoj o joina;)

705 Inlägg
23 februari 2010
asså förra året va de la ganska bra, förutom för 1 eller 2 billar som fick för mycket luft. Sen när folk kör om ledarbil (som jag va förra året med).  Tänk bara på att inte vara i vägen för vanliga trafikanter, vi lyckades ganska bra med de förra året. XD Ta med walkie talkie om ni har nån så kan vi ha det lika roligt som förra året. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

161 Inlägg
23 februari 2010
Ser fram emot detta nu smile

5 Inlägg
23 februari 2010
Tur att man kan bidra med lite kult wink

117 Inlägg
24 februari 2010
Trådstartare
ja de e gött smile roligt när det är mycket olika bilar ;D

119 Inlägg
24 februari 2010
Shalle89 skrev:
asså förra året va de la ganska bra, förutom för 1 eller 2 billar som fick för mycket luft. Sen när folk kör om ledarbil (som jag va förra året med).  Tänk bara på att inte vara i vägen för vanliga trafikanter, vi lyckades ganska bra med de förra året. XD Ta med walkie talkie om ni har nån så kan vi ha det lika roligt som förra året. XD

En helt vanlig walkie talkie? får man in alla på dom? måste de inte va av samma märke? tongue

705 Inlägg
24 februari 2010
Ivarsson_740turbo skrev:
Shalle89 skrev:

En helt vanlig walkie talkie? får man in alla på dom? måste de inte va av samma märke? tongue

Nä, tror inte att alla behöver ha samma märke. Men de kan nog vara lite jobbigt att få in alla på samma kanal, men det fixar vi nog på plats. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

161 Inlägg
24 februari 2010
Ballt, jag tar me en också smile, vette fan bara hur de funkar smile

1 311 Inlägg
25 februari 2010
BIG-DADDY skrev:
Ballt, jag tar me en också smile, vette fan bara hur de funkar smile

ta bara med en vanliga wakie takie, så slår alla in en kanal så kan man snacka å höra big_smile

5 Inlägg
25 februari 2010
nice ska försöka få tag på en ja me tongue Men vart stannar ni till i borås ?? tongue

Sök