Nu gäller det inte en vanlig slö 740 GL, utan en 2,5l Turbo motor med lastbils turbo, riktigt skön turbosång i den kan jag lova!
Haha då blev det skillnad, då kan nog ett cutout va ett alternativ till en volvo oxå;)
Skall ha den före katten så jag kan öppna där på strippen och slippa efektminskning i katt å ljuddämpare.
Är absolut inget att rekomendera, med tanke på värmen du har framför katten på din bil. Den kommer bli varm nog när du monterar den innan sista dämparen innan bakaxeln.
jag har beställt ett sånt här spjäl till min pickis ska ha det innan dämparen och sen vid spjället ska jag gå ut på med på pips på flaket så ska bli nice och prova det.. v8 6,5 diesel ska lägga upp film sen när jag byggt klart
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
10 april 2010
Eberlund skrev:
Rickard-v skrev:
Sitter orginal på golf R32.
Jag vill minnas att det är sanning med modifikation.
Original sitter det en splitter som gör att avgaserna tar en väg via kupen. (givetvis i ett rör) för att sen gå tillbaka till ordinarie avgasröret. Detta för att man ska få in motorljudet när man gasar riktigt.
Denna funktion finns på flertalet av VW nya sportmodeller.
Haha! Du skämtar väl? Det där var riktigt löjligt!
Annars sitter cut-outs original på Olds 442 tror jag och dom flesta muskelbilar så några problem BÖR det inte vara!
jag har beställt ett sånt här spjäl till min pickis ska ha det innan dämparen och sen vid spjället ska jag gå ut på med på pips på flaket så ska bli nice och prova det.. v8 6,5 diesel ska lägga upp film sen när jag byggt klart
mvh robban
det där med pipes upp på flaket är rena dyngan.... jag körde med min gamla nylackade audi bakom en sån idiot ... sprutade avgasvätska över hela min bil när han drog på vid ett rödljus... fan vad sne jag blev....
arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard
mvh robban
det där med pipes upp på flaket är rena dyngan.... jag körde med min gamla nylackade audi bakom en sån idiot ... sprutade avgasvätska över hela min bil när han drog på vid ett rödljus... fan vad sne jag blev....
Avgasvätska? Sotblandat kondensvatten kan inte vara så farligt...
mvh robban
Är det en diesel så är det ju även svavel i skiten då och svavel blandat med vatten blir vad? Jo, svavelsyra och är inte direkt roligt om man har en nyvaxad bil.
Inte så roligt att få bilen helt nedskitad bara för att någon vill vara häftig och ha olämpligt placerade avgasrör...
Är det en diesel så är det ju även svavel i skiten då och svavel blandat med vatten blir vad? Jo, svavelsyra och är inte direkt roligt om man har en nyvaxad bil.
Inte så roligt att få bilen helt nedskitad bara för att någon vill vara häftig och ha olämpligt placerade avgasrör...
jag ska ej dra på om jag ser en fin bil :d vill ha den goda sången bara och vinet från snäckan. men jag börjar så tidig. så åker tyst dit och öppet hem, ska bli kul och se hur länge spjället håller bara..
Nja, jag ringde till en tekniker idag och han menar att så länge avgassystemet är orginal och spjället inte går att öppna samt är tätt så såg han inga problem med cutouts.
I love being a nobody - because nobody is perfect.