jag åker nog ner. Jag tror det blir med en riktigt bra kamera med i bagaget med.
Låter grymt bra!
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
kan lite rostiga BMWS va med också?O.o min är la inte i bästa skick precis..
Kom på träffen men ska du verkligen vara med i paraden med en rostig bmw? Är inte det som att ställa upp i Miss Universe när man är med i "En annan del av Köping?" =P
Tycker det är skillnad mellan rost och rost, att det är lite bubbligt i kanten är en sak men är rosten tydlig om man står 10m ifrån på vägen så kan jag hålla med om Mechanimals liknelse
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Ja jag menade inte att låta så hård, lite rost har vi väl alla =P Men ja, en gammal vintervåldtagen saltälskare kanske inte vore så snyggt att bryta av vad som annars nog blir en rätt fet parad ;/ Bilder vore som sagt fint
Ja jag menade inte att låta så hård, lite rost har vi väl alla =P Men ja, en gammal vintervåldtagen saltälskare kanske inte vore så snyggt att bryta av vad som annars nog blir en rätt fet parad ;/ Bilder vore som sagt fint
Tycker du resonerar helt rätt. Det blir lätt att det blir många "R" bilar annars
Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
jag tycker att alla som har en bmw att köra med ska få vara med i karavanen ... inga klassskillnader!! alla gillar säkert sina bmw:s oavsett utseende.. det betyder bara för alla åskådare att alla bmw är ok att äga oavsett skick samt att vi håller ihop.
arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard
Sen när jag ställt på 328:an igen kan jag åka in till stan å filma sträckan som jag tänkt att vi ska köra. Eller vad tycks? Lär bli att vi åker en liten sväng runt i stan, Avenyn är inte speciellt lång nämligen. Men vi börjar på Avenyn såklart!
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
jo du har en väldigt stor poäng därXD tänkte de va mer typ "anything goes" men är det mer utav en parad så kanske en våldtagen gammel häck som min inte passar in riktigt:rolleyes:
BMW behöver turbo lika mycket som Concorde behöver propeller
jo du har en väldigt stor poäng därXD tänkte de va mer typ "anything goes" men är det mer utav en parad så kanske en våldtagen gammel häck som min inte passar in riktigt:rolleyes:
Som sagt, det är ju ändå en parad. Då tycker jag inte det passar med sönderrostiga häckar som är lagade med silvertejp.
Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
Detta låter ju inte helt fel! , men platsar min då?? tycker du D_Nilsson?? skriv upp mig på listan isf:P
Haha! Klart du ska med! Jag skriver upp daj!
samma fråga som innan platsar min 318 turbo in den är juh lite risig i karossen så inte så kul att titta på kanske
Alla som har en Bmw borde få vara med är min åsikt! Huvudsaken är att vi ska ha kul!
NU HAR VI PROBLEM!!! Åkte en sväng på Avenyn idag när jag märkte nåt som krånglar till paraden extremt mycket! Götaplatsen som vi skulle samlas på innan och efter paraden är numera avstängd! Ska försöka hitta ett annat ställe som vi kan samlas på, och det kommer bli svårt tyvärr! Ska göra mitt bästa! Nån Göteborgare som har något bra tips?