Street B Corsa preppad med Ground Zero i samarbete med AI-Group och LW-Audio (Startar på sida 57)
Projektet fortsätter och det ska satsas ännu högre i Street B detta år. 159 dB är målet för detta år och tanken är att slåss om pallplats på EM. Det kommer att sitta 2st 10kw slutsteg och en riktigt fet 15" bas ifrån Ground... Visa mer
Hoppas det ger lite på mätarn å kanske man får lite trevligare midbas också!
Kör du ett lager på innerplåtet och ett på ytterplåten och inget på dörrsidan? I och med det är begränsat till 4mm? Jag kommer köra så iallafall, fast jag hade velat ha lite fler lager inne i dörren. Mvh
Kör du ett lager på innerplåtet och ett på ytterplåten och inget på dörrsidan? I och med det är begränsat till 4mm? Jag kommer köra så iallafall, fast jag hade velat ha lite fler lager inne i dörren. Mvh
Stämmer bra det! Skulle också vilja ha ett par lager till lite överallt i dörren faktiskt!
Stämmer bra det! Skulle också vilja ha ett par lager till lite överallt i dörren faktiskt!
En bra regel hade varit att man fick dämpa så mycket man ville, så länge att rutorna går att hissa ner :-)
En annan sak jag tänke på, vad är för spec på dom nya basarna? Rms/max
En bra regel hade varit att man fick dämpa så mycket man ville, så länge att rutorna går att hissa ner :-)
En annan sak jag tänke på, vad är för spec på dom nya basarna? Rms/max
Eller samma regler som i SS klasserna. Dämpa hur mycket du vill så länge du kan dölja det bakom OEM panel.
Nya basarna är specad 2200wrms styck. Tar gärna emot mer än så!
Då så var passagerardörren också dämpad och klar! Nu blir det lugnt fram i bilen några dagar tills ja fått vinyl och lim sen så drar jag igång att klä bräda och dörrar och sen ska skiten tillbaka i bilen (gruvar mig).
Det som ska göras nu är att fixa ett bra golv som passar bra i bagaget och försöka fixa till kablarna lite bättre!
Blivit lite gjort idag med! Fick i ordning ett golv som ja inte blev riktigt nöjd med men det får duga! Det var lite bökigt när man var tvungen att dela biten på fyra för att pussla dit allt i bagaget sen och mallen blev inte riktigt bra tydligen. Men men man får göra bättre nästa gång!
Den fina mallen!
Såg rätt bra ut där!
Fick jolla å såga på högersidan efteråt så där blev det styggt men det får duga!
Lite svartfärg så det ser lite bättre ut.
Imorn drar jag iväg å hälsar på racerputte en sväng å på söndag börjar jag klä bräda och dörrar!