linuslinje skrev:
Hehe, roliga historier.
![smile](img/smilies/smile.png)
Istället för att ni tjejer bara skriver "nää så är det inte, vi är bra förare" så kan ni väl fylla i med historier om era killar som klantar er?
Jag lånade ut bilen till en tjej som lyckades backa 3 meter bredvid vägen och in i ett berg.
Förstår än idag inte hur hon lyckades.
Förklaring: Jag såg inte, det var mörkt.
Då ska man väl kanske inte fortsätta?
Man går väl ut och tittar då. hehe.
Mitt x o jag skulle byta högtalare i min bil.
Han pillar in en mejsel i dörrsidan för att bända bort gallret..
Varav jag påpekar att vi förmodligen får hänga bort hela dörrsidan.
"D behövs INTE!" krack, gallret borta, trasigt.. Vi skulle hängt av dörrsidan.
Vi hade bilarna i dubbelgarage, då han jobbade ute i veckorna hade jag hela garaget för mig själv
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Men efter varje helg, hade jag ett nytt dörruppslag på bilen då han alltid envisades med att backa in!
Tvättade bilen, han ville prompt hjälpa mig för att det skulle gå fort(har en tendens att ta väääldigt lång tid på mig, men det ska väl göras noggrant lr?) han tappa svampen på golvet, där det låg massa grus, tar upp den o helt sonika gnuggar vidare!?!?!
Nuvarande, när jag låg på bb, skulle han parkera, glömde titta i hö bakspegel, o titt på fan att där stod det en betongsugga!
O så tar vi brudarna då!!
Var på besök i ett stall, där det fanns dåligt med parkeringsplatser. Ställde mig utmed vägen på vänster sida på en gräsmatta, på andra sidan vägen hade en tjej kört in bilen. När hon skulle åka ropade jag skämtsamt:"Akta min bil!" O fick svaret:"Jaa d e lugnt!"
Hon backar, rakt över vägen, in i min bil..
O nej, det var inte trångt..
Låg bakom en kompis, som låg mitt i vägen!
Låg bakom henne ett par km, sen fick jag brått, blinka på henne för att hon skulle hålla åt sig, ingen reaktion.. Hävde mig om iaf o tutade för att uppmärksamma henne på att jag skulle om(Fick köra halvvägs ner i diket). Kom om, ringde henne, hon hade inte ens uppmärksammat att hon hade bilar bakom sig...
Som många tidigare sagt, att det är både och, o fan att jag har svurit över fruntimmer som inte kan köra bil, men det e nog mer på karlar, (o jaag favoriserar ingen!) Kanske har o göra med att det vistas mer karlar i trafiken.
Bäst är när man kommer ifatt en snigelåkare på vägen, o börjar;"Jävla kärring flytta på dig förhelvete!" Resten av ramsan väljer jag att inte nämna.. Sen när man väl kan köra om är det en karl bakom ratten ^^
Då man vistas i trafiken med större fordon, så är enligt min erfarenhet att det är rätt lika, men kvinntimmrena har den tidigare påtalade tendensen: "Det var inte meningen, vad gör det, ingen olycka skedd"
Karlar: Härjar, svär, pekar finger o hytter med näven (Som jag själv)
O dessutom kan älta det i oändlighet!
Dock tycker jag att vissa inlägg drar alla över en kant, o det tycker jag inte är ok..