Lite svårt att stå och kolla på bilar när det hänger brudar på varje jävla bil. ska man ge upp sitt intresse för att tjejerna inte får nog med uppmärksamhet hemma?! Jag söker inte uppmärksamhet laggey utan jag förmedlar min åsikt . Jag anser att det blivit för överskattat helt enkelt. OCH hon måste ju vara rätt egenkär om hon vill ha bilder på sig själv och till och med gör en efterlysning.
Jaha, så nu får man inte ens ha bilder på sig själv . illa illa . Hur har du det själv ? Om det nu är så jobbigt så behöver du inte längre besöka denna tråden . .
Lite svårt att stå och kolla på bilar när det hänger brudar på varje jävla bil. ska man ge upp sitt intresse för att tjejerna inte får nog med uppmärksamhet hemma?! Jag söker inte uppmärksamhet laggey utan jag förmedlar min åsikt . Jag anser att det blivit för överskattat helt enkelt. OCH hon måste ju vara rätt egenkär om hon vill ha bilder på sig själv och till och med gör en efterlysning.
pinnuppor och bilar/mc har alltid varit ihop. Fråga din pappa får du se
Klart hon vill ha bilder på sig själv så hon kan ha i sin portfolio och tjäna pengar i framtiden.
det e klart hon vill ha bilder på sig , det e ju alltid kul o se hur bilderna blir,, ungefär som jag vill ha bilder på min supra , det e kul o se vilka vinklar folk har tagit bilder från ,
Alltid nån som ska gnälla på nåt.. Hade jag varit till Elmia och fotat så hade jag garanterat bidragit till tråden. Måste säga att det var fina bilder på en lika fin tjej. Hoppas du får ihop ett rejält gäng bilder nu.
MVH T.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Jag skulle inte bli ett dugg förvånad om det är Sveriges nästa super-modell "ni" gnäller på... man har ju sett många snygga tjejer men jag kan inte komma på att jag sett någon med en sådan här karisma tidigare! Och till skillnad mot många andra modeller ser hon inte billig ut. Så Chaarlie - ta inte åt dej om någon gnäller!
Ni ser ut att ha riktigt skojj!! Men synd att förstöra en så fin tjej med så mycket plast/saltlösning i frontpartiet!! Tänk vad mycket biltillbehör man kunnat köpt för de pengarna!!!