hedley skrev:
reaser skrev:
The_Mechanic skrev:
måste man hålla på bry sig i allt?, förstår inte riktigt det, låt det vara "let it fly" jävla moral fittor, dom kör sina bilar, du kör dina bilar OKEJ?! sen om dom beter sig som svin i trafiken är en HELT annan grej som inte har med "volvoraggare" att göra men som ändå inte borde ta upp på detta forumet då ni ändå inte kommer kunna göra något åt det, då ni också Garanterat beter er som svin då och då i trafiken även jag likaså
chrizz för fan stäng av mig om du vill men städa för fan upp lite på forumet nu!
Har kommit alldeles för mycket bara pajkastar trådar nu där man hänger ut folk av det olika slag!
Pajkastar trådar som hänger ut folk? Vill jag inte kalla det då det är en såkallad "Volvoraggare" som startade tråden. (jag med andra ord) . andledningen att jag fick den tanken var för att jag fått en känsla av att det finns folk som ser ner på sånna som mig pga av alla fördommar.
ONT: Min beskrivning på en "volvoraggare" vilket jag själv klassas som. en Volvoraggare är i mina ögon någon som fastnat för just Volvo och lägger ner allt dom har på just sin/sina Bilar och är mycket sociala och trevligt folk. och när jag menar lägger ner allt på bilarna så menar jag inte lägger all kraft på att hoppa in taket eller liknande utan verkligen jobbar på sin bil
Om de nu är så att folk tar illa upp av denna tråd så är det bara att låsa den. Inte min avsikt att starta bråk eller hänga ut någon grupp utan var bara av ren nyfikenhet.
MVH
Skämtar du med mig?
Finns nog inte mer OSOCIALT folk än volvo raggarna med kapade holkar. Vet på flera bilträffar har dom kommit dit, suttit kvar i bilen med volymen så högt det går alternativt åkt runt och väsnats runt parkeringet 43 varv för att alla ska se och höra att deras kapade 740 med stuprör minsann kan få ställ!
Volvo raggare för mig:
Blekfet alt skit smal tonåring eller förvuxen bebis som åker runt i en gammal härk 200/700 serien och även 900 serien blir allt vanligare. Helst ska den vara rostig, kapad, en bas låda som snart kommer explodera samt man ska ha över 50 wunderbaums för att va tuff.
Sen ska jag åka runt på 1.ans varvstopp så bilen vrålar utav helvete utanför alla skolor så alla tittar på mig när jag kommer i mitt skrotupplag, när dom tittar lägger jag i 2.an och gasar ännu mer!
När detta uppdrag även kallat projekt få fjortisar att sitta å dricka folköl i baksätet så jag kan snegla ner i deras u-ringning är avklarat glider man vidare till den lokala korvmojen, helst förbi tidigare skolor för att se ifall folk fortfarande kollar när du kommer.
När man glider in på mojjen ska man varva upp bilen en hel del så att alla vet att just du är på väg in, gå ur bilen, försök se ball ut när du hänger på den samtidigt som du trycker upp minsta halva läppa' med snus och rättar till kepsen.
P.s glöm inte veva ner alla rutor max när du spelar musik, någon lycklig sate kan ju ha missat dig första gången!
P.s 2: Om du inte får tillräckligt med uppmärksamhet första gången du varvar sönder, ta bort nästa ljuddämpare också!