Sen förstår jag inte riktigt vad han menar med: "Jag kan göra detta i olika nivåer normal= som en nybil, hög klass= för dig med lite högre krav, tar bort en del av fabrikens missar och extrem klass här är det bara det bäste som räknas, utställnings klass"
Enligt mitt tycke ska man väl göra sitt bästa oavsett om man ska ställa ut bilen eller bara ha den till att åka till ica och handla chips?
Sen förstår jag inte riktigt vad han menar med: "Jag kan göra detta i olika nivåer normal= som en nybil, hög klass= för dig med lite högre krav, tar bort en del av fabrikens missar och extrem klass här är det bara det bäste som räknas, utställnings klass"
Enligt mitt tycke ska man väl göra sitt bästa oavsett om man ska ställa ut bilen eller bara ha den till att åka till ica och handla chips?
Perfekt passform kostar flis. Det är helt enkelt inte värt pengarna på en bruksbil, då blir det spackel istället
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Lär ju skilja lite på arbetskostnaden om han ska lägga typ 100 timmar extra för att allt ska vara perfekt...... Normal nivå duger nog åt dom flesta och kanske då inte blir så dyrt heller.
Nja, dyra bilar brukar ha bra passform men jag vet att tex ford mondeo kan ha lite passningsproblem på bakluckan.
Har inte sett några missar i passformen i vanliga "svenssonbilar" heller för den delen, iaf inte något som man stannar till och tänker "hur fan sitter den egentligen?" när man går och tittar (på bilar så klart). Men det ska erkännas att jag är ingen expert i ämnet.
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
och sen skulle jag ju hellre se några bilder från början till slut i ett projekt, han har ju tex bara tagit en bild på en opel men ingen vet ju hur den såg ut från början och vad det är han gjort med den?
och sen skulle jag ju hellre se några bilder från början till slut i ett projekt, han har ju tex bara tagit en bild på en opel men ingen vet ju hur den såg ut från början och vad det är han gjort med den?
Han har väl byggt om den till pickis?!
Yep Sen har man ju inte tillgång till så många bilder på blocket, men av dom han lagt upp kan jag inte se några större missar eller fel.
You can't polish a turd, but you can roll it in glitter. Med reservation för ev. felskrivningar.
den är kapad till en pickup om du inte ens kan se det hur kan du då påstå att en ny bil är rak?
man hittar missar på alla så kallat Svensson dom flesta bilarna i dag sitter dörrarna ojämnt på och stötfångarna sitter lite snett och det är många bilar man ser apelsinlack på fast dom kommer direkt från tillverkaren . det tar grymt många timmar att få något att stämma helt 100 där det inte finns en ända miss, jag är utbildad plåtslagare så jag vet..
det är stor skillnad på att rikta upp något så plåten är 100% rak eller om man snabb riktar det och sen spacklar
men det är inte alltid man får en rak bil bara för man lägger mycket pengar på den
en gammal volvo är oftast rakare en vad en ferrari är, för jag har nog aldrig sätt någon sämre passform en vad det är på en ny ferrari
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Kanske inte så jättekul annons, förstår inte riktigt vad han menar. Sen att han "tar bort en del av fabrikens missar" Skulle va kul och se vilka "fel" som fabrikerna gör
Du har aldrig monterat en amerikansk framskärm från 60-talet va? Passformen är inte direkt bra på en sån. Men det finns även moderna bilar med kass passform.
Hehe,nej det har jag aldrig gjort,men av vad jag hört så kan jag inte annat än att hålla med dig. Dock är jag tveksam till är om bmw,audi,merca,porce osv. har så dålig passform. Men visst,jag kan va ute och cyklar.
vw har bristande passform ivilketfall dom bmw prylar jag handlat i mina dar me
Du har aldrig monterat en amerikansk framskärm från 60-talet va? Passformen är inte direkt bra på en sån. Men det finns även moderna bilar med kass passform.
Hehe,nej det har jag aldrig gjort,men av vad jag hört så kan jag inte annat än att hålla med dig. Dock är jag tveksam till är om bmw,audi,merca,porce osv. har så dålig passform. Men visst,jag kan va ute och cyklar.
Tror nån det.. om du tar bmw prylar till en vw
hahaha så petnoga :p tur de e fredag idag tänker mer man skriver de som det skulle stå va dålig passform till båda märken
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.