2884
Sök

Varför Låser Ni Mina Trådar Hela Tiden!?

133 Inlägg
3 maj 2010
Trådstartare
suck..jag ändrar tråden och skriver den som ni moderatorer vill..ändå låser ni den..har ni ngt emot mina trådar eller vad är detta!? jag har alltid tyckt garaget.org varit en riktigt bra sida..men nu bölrjar jag undra vad som händer här inne!????

allt jag vill veta är vilken bil folk skulle köpt om dom hade 150 000kr..och få en motivering till varför dom skulle valt denna bil..jag har sökt bland alla trådar och inte funnit ngn liknande tråd...

den förra tråden jag la ut gjordes ändringarna ni ville ha och då låser ni den och hänvisar till min förra tråd..även den låst!!!????

*sur*

1 562 Inlägg
3 maj 2010
detta låter bekant.

3 354 Inlägg
3 maj 2010
som jag kan tro efter att kollat lite så kan trådarna tolkas som köpråd utan några direkta krav
men det är bara det jag får ett intryck utav

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

133 Inlägg
3 maj 2010
Trådstartare
Seth skrev:
som jag kan tro efter att kollat lite så kan trådarna tolkas som köpråd utan några direkta krav
men det är bara det jag får ett intryck utav

men det är ju mer en intresse fråga...

om man haft 150 000 att spendera på en bil...vilken skulle man köpt då?och varför?

det är väl mer efter var och ens önskemål...jag skrev den som köpråd först men dom låste den med...och då skulle det vara mer en intresse fråga..vilket jag utformade då..

äh lägger snart ner garaget forum. blir ju bara massa låsta trådar..finns ju bättre forum där man kan fråga saker utan att få tråden låst.....

Administratör
11 961 Inlägg
3 maj 2010
Första tråden fick du en väldigt bra motivering till låsningen, sen formulerade du om frågan bara (syftet med tråden var ju precis samma som förut, bara lite omformulerat), vilket innebar att vi låste igen.

Följ forumreglerna och moderatorernas anvisningar bara så är det inga problem.

Låser här (ironiskt nog) då det är fel kanal för support (support@garaget.org är rätt) eller åsikter ang. Garaget (det finns ett för ändamålet avsett forum).

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök