jag tyckte det var en trevlig träff. vädret är lite svårt att göra något åt.
att prisutdelning blivit tidigarelagt har även hänt på bilsport så det är inget konstigt. tycker det var rätt val med tanke på väder och att många började åka. hade nog inte varit många kvar 2 timmar senare
funkar evon nästa gång så kommer jag med den
SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se
jag tyckte det var en trevlig träff. vädret är lite svårt att göra något åt.
att prisutdelning blivit tidigarelagt har även hänt på bilsport så det är inget konstigt. tycker det var rätt val med tanke på väder och att många började åka. hade nog inte varit många kvar 2 timmar senare
funkar evon nästa gång så kommer jag med den
ah, tyckte väl att det var konstigt att jag inte såg evon! men sen såg jag varför när jag läste klart hela inlägget:P
Syns det var et bra treff selvom det regnet.... og takk for 1.pris på bilen. ble litt oversaket at det var premieutdeling tidligere. for kom akkkurat ut av kjøpesenteret... kommer også garantert neste gang..
Syns det var et bra treff selvom det regnet.... og takk for 1.pris på bilen. ble litt oversaket at det var premieutdeling tidligere. for kom akkkurat ut av kjøpesenteret... kommer også garantert neste gang..
Du är min idol, ToR från Norge för en sånhär sak, hade jag förstått norska hade jag snackat med dig!
Hoppas att jag slipper missöden 2 dagar innan nästa träff så att jag också kan närvara!
Kul träff.. Jag åkte ganska långt, så det var lite synd med vädret och den tidiga avslutningen, men är stort sett nöjd.. Vad hände föresten med karavanen från gbg-hållet? jag stod vid sandsjöbacka i 30min och såg inte en enda japs..
Jadu... Jag väntade i Ängelholm en stund, men såg inte av någon heller. Vet att Alex kom lite senare, men annars har jag ingen aning alls
Kul träff.. Jag åkte ganska långt, så det var lite synd med vädret och den tidiga avslutningen, men är stort sett nöjd.. Vad hände föresten med karavanen från gbg-hållet? jag stod vid sandsjöbacka i 30min och såg inte en enda japs..
Jadu... Jag väntade i Ängelholm en stund, men såg inte av någon heller. Vet att Alex kom lite senare, men annars har jag ingen aning alls
Vet faktiskt inte heller va som hände där, jag antog att karavanen körde iväg av sig själv, även fast de nu inte verkar som de vart nån överhuvudtaget? . Själv jobba man dygnet runt me å få bilen körbar tills wangan, tog ledigt från jobbet tom. men så ge sig fan på att man inte vakna till alarmehelvettet . kom ner lite efter kl 14 och då va ju träffen "slut". visserligen kasst väder men ändå.
men men, de bara bryta ihop å gå vidare och sträva efter nästa träff ist. de vart ju kul å tjötat me er som han tjötas med iaf
Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a