Annars kan man helt enkelt köpa nya drivklockor eller vad dom heter. Då har dom inte slitit in sig. Men om jag inte minns fel så var dom svindyra...
Är de tripoden du surrar om?
Nää, det är själva huset som tripoden sitter i. Tripoden kan slita ner spår i husen och sen när man sänker bilen så flyttar man ju in tripoden lite längre pga att vinkeln blir mindre. Då ligger den inte längre i spåret utan den hoppar upp och ner i spåret vilket medför vibrationer och livslängden på tripoden förkortas grymt!
Annars kan man helt enkelt köpa nya drivklockor eller vad dom heter. Då har dom inte slitit in sig. Men om jag inte minns fel så var dom svindyra...
Är de tripoden du surrar om?
Nää, det är själva huset som tripoden sitter i. Tripoden kan slita ner spår i husen och sen när man sänker bilen så flyttar man ju in tripoden lite längre pga att vinkeln blir mindre. Då ligger den inte längre i spåret utan den hoppar upp och ner i spåret vilket medför vibrationer och livslängden på tripoden förkortas grymt!
Japp inre drivknuten + tripod..
Kikade på detta på min gamla 9000 aero , 2500 st ca har jag för mig... svindyrt icke, men klart dyrare än motor höjaren..
Nää, det är själva huset som tripoden sitter i. Tripoden kan slita ner spår i husen och sen när man sänker bilen så flyttar man ju in tripoden lite längre pga att vinkeln blir mindre. Då ligger den inte längre i spåret utan den hoppar upp och ner i spåret vilket medför vibrationer och livslängden på tripoden förkortas grymt!
Japp inre drivknuten + tripod..
Kikade på detta på min gamla 9000 aero , 2500 st ca har jag för mig... svindyrt icke, men klart dyrare än motor höjaren..
Totalt 5000kr extra för att sänka bilen anser jag är rätt svindyrt
Nää, det är själva huset som tripoden sitter i. Tripoden kan slita ner spår i husen och sen när man sänker bilen så flyttar man ju in tripoden lite längre pga att vinkeln blir mindre. Då ligger den inte längre i spåret utan den hoppar upp och ner i spåret vilket medför vibrationer och livslängden på tripoden förkortas grymt!
Japp inre drivknuten + tripod..
Kikade på detta på min gamla 9000 aero , 2500 st ca har jag för mig... svindyrt icke, men klart dyrare än motor höjaren..
Totalt 5000kr extra för att sänka bilen anser jag är rätt svindyrt
Ja allt är ju relativt... beroende på köparens ekonomi.. Btw bilar är kostsamma...