Nu har man väntat sen i måndags för att få ett svar men icke så ringde polisen ida och då hade den avdelningen stängt för dagen klockan va innan 4.. ska ringa de första jag gör imorgon till dom !
Klart som fan att man kommer dit !! Hoppas på att ja fått tag på en eclipse tills dess eller att ja hunnit styla till Mitsen ! Asian class, here I come ! ^^
Och ja tycker vi alla borde tacka Linda stort för hennes engagemang & hennes stora hjärta som gör sånt här möjligt ! Du e bäst gumman , du e ta me fan påhittig och inget annat !
Gud va roligt att det är så många som vill! ALLA bilar är välkomna ALLA bilar har en chans att få pris.
Jag vet att det finns hur många snygga bilar som helst här i västra götaland å även i andra län som många har lagt ner sina själar på å dom förtjänas att visas upp tycker jag! Underbart att ni tycker att detta ska bli kul för det ska vi oxå ha!
Ska i slutet i nästa vecka åka till BRL i Trollhättan och prata med dom om dom eventuellt vill vara med på ett hörn. Mekonomen på torp har redan visat sitt intresse... Så....
Glad jag blir när jag ser att det va efterlängtat! Riktigt kul faktiskt Sista datumen för att anmäla sej är 31/7 det är en fredag.
Sen har det blivit lite ändringar ang att anmäla sej.. Då skickar man ett PM till mej här på garaget med namn bilmodell samt vilken klass man vill tävla i...
Har pratat med Mekonomen idag och dom verkar inte hel omöjliga dom vill ha många bilar på träffen liksom ja