2652
Sök

Inför: Uddewalla Car Show Lördagen 14/8 !!! VÄLKOMNA!!

There is no replacement for displacement
630 Inlägg
135 Inlägg
23 maj 2010
Kanske skulle titta förbi med Saabèn smile

276 Inlägg
24 maj 2010
Trådstartare
Låter som detta kan bli en bra tillställning smile. Jag siktar på att kunna få återkomma med träffen även nästa år. big_smile

276 Inlägg
28 maj 2010
Trådstartare
Har vart idag och pratat med polisen jag skulle få ett svar på måndag! big_smile

276 Inlägg
3 juni 2010
Trådstartare
Nu har man väntat sen i måndags för att få ett svar men icke så ringde polisen ida och då hade den avdelningen stängt för dagen klockan va innan 4.. ska ringa de första jag gör imorgon till dom !

276 Inlägg
4 juni 2010
Trådstartare
Då är det beslutat och klart. Polisen och Uddevalla kommun har beviljat att det kommer att bli en utställing på torget i Uddevalla lördagen 14/8.

Dock finns det regler som SKA följas!

1: Inga alkoholiga drycker får förtäras eller medtas i eller runtomkring utställingsområdet

2: Lugn köring från och till området och även omkring det. Jag vill gärna återkomma med denna utställing även nästa år¨

3: Börningen är förbjuden och kommer att anmälas!

Säljare
88 Inlägg
4 juni 2010
kanske man skulle visa upp Den blå Golfen för allmänheten.
Helt vanlig Golf GTi 16v-88, men hyfsat fräsch.

Daz orginal is´t züruck........

x40
1 209 Inlägg
5 juni 2010
Alexiz skrev:
Då är det beslutat och klart. Polisen och Uddevalla kommun har beviljat att det kommer att bli en utställing på torget i Uddevalla lördagen 14/8.

Dock finns det regler som SKA följas!

1: Inga alkoholiga drycker får förtäras eller medtas i eller runtomkring utställingsområdet

2: Lugn köring från och till området och även omkring det. Jag vill gärna återkomma med denna utställing även nästa år¨

3: Börningen är förbjuden och kommer att anmälas!

fan vad gött.. att du fick lov till detta, det ska bli kul... big_smile

Volvo S40 turbo.

Putsnisse
265 Inlägg
5 juni 2010
Jobbar jag inte eller nåt annat dumt så kommer jag...

I Am God, My Word Is Law
19 Inlägg
5 juni 2010
Klart som fan att man kommer dit big_smile !!
Hoppas på att ja fått tag på en eclipse tills dess eller att ja hunnit styla till Mitsen !
Asian class, here I come ! ^^

Och ja tycker vi alla borde tacka Linda stort för hennes engagemang & hennes stora hjärta som gör sånt här möjligt !
Du e bäst gumman , du e ta me fan påhittig och inget annat ! wink

506 Inlägg
5 juni 2010
Detta event bokas in!

Born to be wild and crazy

276 Inlägg
5 juni 2010
Trådstartare
Gud va roligt att det är så många som vill! big_smile ALLA bilar är välkomna ALLA bilar har en chans att få pris.

Jag vet att det finns hur många snygga bilar som helst här i västra götaland å även i andra län som många har lagt ner sina själar på å dom förtjänas att visas upp tycker jag!
Underbart att ni tycker att detta ska bli kul för det ska vi oxå ha!

Ska i slutet i nästa vecka åka till BRL i Trollhättan och prata med dom om dom eventuellt vill vara med på ett hörn. Mekonomen på torp har redan visat sitt intresse... Så....

NU KÖR VI!!! big_smile

5 Inlägg
9 juni 2010
Jamen va gött - count me in! : )

658 Inlägg
10 juni 2010
Gött jag kommer troligen och ställer ut big_smile   

Mattias Andersson
Volvo 940 Turbo

276 Inlägg
10 juni 2010
Trådstartare
Glad jag blir när jag ser att det va efterlängtat! Riktigt kul faktiskt big_smile
Sista datumen för att anmäla sej är 31/7 det är en fredag.

Sen har det blivit lite ändringar ang att anmäla sej.. Då skickar man ett PM till mej här på garaget med namn bilmodell samt vilken klass man vill tävla i...

Har pratat med Mekonomen idag och dom verkar inte hel omöjliga dom vill ha många bilar på träffen liksom ja smile

276 Inlägg
14 juni 2010
Trådstartare
Nu vill jag att det rasslar till i min mailbox om anmälningar wink

Licenssvetsare
927 Inlägg
14 juni 2010
Mycket möjligt att man kommer o kikar, har nog ingen chans o vinna pris ändå wink

1 997 Inlägg
14 juni 2010
Jag kommer nog o ställer ut S60in ifall de inte krockar med något annat smile

17 Inlägg
14 juni 2010
Kanske borde ställa upp jag med, trots att det är blandade åsikter angående en C30 wink
Senast redigerat av mARTO (14 juni 2010)

Sök