Riktigt klyftig verkar du vara... Du får väl spara pengar till lacken själv??.
Min huv ser ut som helvete pga att förra ägaren glömt att ta bort "pinnen" innan hon skulle stänga huven = nån bula samt småvind. samt att någon tyckte huven var i bekväm höjd för handväskan = fina repor.
Ska jag då ta bilnyckeln o göra rejäla repor själv bara för att jag stör mig på detta dagligen?.
Tänk lite längre!!!. Jobbade ihop med en som tänkte som dig för några år sedan, "ta helförsäkring på bilen med vagnskada en månad o sätt den i diket" va hans tips när man snackade lack. Jävla bra tips...
Blir så jävla sne på folk som ska ha allt gratis o sen får resten lida av höjda premier o liknande som följd av detta.
Mvh Janken
Edit: Någon moderator kan ju gärna ta o låsa tråden då han vill ha tips om hur han bäst genomför försäkringsbedrägeri.
Senast redigerat av Janken (23 maj 2010)
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"