Alltså får man en PERFEKT runda där alla andra bilar kan hålla sej borta kan man kapa lite mera tid. Men det tar ju så jävla lång tid att fara runt och vänta på tillfället så att säga
Alltså får man en PERFEKT runda där alla andra bilar kan hålla sej borta kan man kapa lite mera tid. Men det tar ju så jävla lång tid att fara runt och vänta på tillfället så att säga
Skulle det inte vara några bilar ivägen skulle det gå att kapa rätt mycket tycker jag haha.
någon som vet något om fotoläget på fm4 förutom att man kan spara ett x antal större bilder?
Det hade varit riktigt nice om dom gjort som gt5 där man kan ställa in bländare, slutartid osv osv. Satt med gt5 igårkväll och bara fotade. Där har dom verkligen lyckats, satt flera timmar med det.
någon som vet något om fotoläget på fm4 förutom att man kan spara ett x antal större bilder?
Det hade varit riktigt nice om dom gjort som gt5 där man kan ställa in bländare, slutartid osv osv. Satt med gt5 igårkväll och bara fotade. Där har dom verkligen lyckats, satt flera timmar med det. http://i630.photobucket.com/albums/uu21 … o-Gion.jpg
Bländare osv kunde man ju ställa i FM3 oxå. Och nu har dom möjligheter att ladda upp bilder i typ 2550xnånting (Kommer inte ihåg vad det var, men det var en bra bit över HD iaf)
Det hade varit riktigt nice om dom gjort som gt5 där man kan ställa in bländare, slutartid osv osv. Satt med gt5 igårkväll och bara fotade. Där har dom verkligen lyckats, satt flera timmar med det. http://i630.photobucket.com/albums/uu21 … o-Gion.jpg
jo men gt5 lade ju ner för mycket tid på det, dom skulle lagt in mer premiumbilar och sketit i cameran istället
men visst, kolla in bilderna vissa taget som ligger på internet, eller de bilder som devs gjort med systemet ser ut som riktiga bilar till 100%
är det någon som vet om det kommer vara väderskillnader eller kommer det bara vara sol jämt som det brukar vara? i GT5 så är det väl olika väder man kan köra i?
Ibland kan det vara så att jag inte minns det jag kommer ihåg.