Snygga bilder! Saffran S70R är väl skapligt ovanliga? Hörde att det var inte alls många tillverkade av dom iaf
Jag får tacka så mycket! Den siffra man hör oftast är 533st tillverkade s70r i alla färger. Sen hur många som var saffran vet jag inte. Har hört 11st svensksålda saffran.
Läste senast idag att det endast finns 12 st i Saffran i just R upplagan i hela världen.. Månne om det stämmer?
Stämmer inte, jag känner till fler än 12 bara i sverige. Sen så borde det sålts några utomlands också 11-12svensksålda låter däremot mer troligt. Då pratar jag endast s70r, sen finns det flera v70is och även c70 i saffran.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Inte ofta man ser någon montera en solgardin nu för tiden. Tycker folk mest plockar bort sådant, haha.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Inte ofta man ser någon montera en solgardin nu för tiden. Tycker folk mest plockar bort sådant, haha.
Inte allt för vanligt nej. Monterade faktiskt en i min gamla s60 också Då jag inte riktigt tycker om toning på en sedan så är solgardinen ett bra substitut. Eller ja, toning är snyggt om det är röktonat runt om men jag orkar verkligen inte bråka med polis eller besiktning så då blev det såhär.