nja i helgen när jag å killen höll på med bilen så hittade vi en hare under farsans projekt. dom brukar ju va mysiga men denna saknade ett huvud som kissemissen diesel käkat upp, så ja var tvungen att dra fram den å bära ut den, blä, som tur var var det inga mer "mysiga" djur i den
nja i helgen när jag å killen höll på med bilen så hittade vi en hare under farsans projekt. dom brukar ju va mysiga men denna saknade ett huvud som kissemissen diesel käkat upp, så ja var tvungen att dra fram den å bära ut den, blä, som tur var var det inga mer "mysiga" djur i den
Dem här har man väll sätt någon enstaka gång då och då. Inte så farliga tycker jag, smäller bara ihjäl dem med toffeln
Sen så har man väll också haft några konstiga baggar här hemma som är svarta och som har små gular prickar på ryggen, vad de nu är för några vet jag inte men de är hårda som sten.
fy fan haha. den skulle man verkligen inte vilja ha inne
det var en stor jävel ser ut som en gräshoppa på anabola Jag hade hoppat över disken den dan *extremt allergisk mot alla djur som inte är mjuka och gosiga*
Dem här har man väll sätt någon enstaka gång då och då. Inte så farliga tycker jag, smäller bara ihjäl dem med toffeln
Sen så har man väll också haft några konstiga baggar här hemma som är svarta och som har små gular prickar på ryggen, vad de nu är för några vet jag inte men de är hårda som sten.
å fy fan! tur man bor där de är för kallt för sånna satar :S *husk*
fy fan för dessa små "nypande" djur. blää, hade ihjäl några med en sån där elektriks myggsmälla och gav dom ström tills det small. då var jag säker på att dom var döa
va glada att det bara är små insekter ni gnäller på! Själv har jag en katt här hemma som jag stör mig på varenda gång jag ser! Kan ju inte gärna bryta nacken av den heller eftersom den är min flickväns...... Funderar på en olycka......
å fy fan! tur man bor där de är för kallt för sånna satar :S *husk*
så jäkla vidrig video sett den förut. kanske ska ta & passa sig på jobbet nu då eftersom alla polermedel och grejer importeras från usa. inte bra i dom mörka varma fuktiga delarna av tvätthallarna