he he ne presic ska bara fixa en bränsle pump sen åker den i. men måste ju ha bilen nu eftersom bränslepumpen pajjat på 945an. så den ska fixas först. de blir imorron.
läste igenom mina gamla bilsport. hittade en ifrån 1981 me denna anonns om ett sugturbo kit.. tyckte de va fränt. men konstigt att de inte finns fler för va massa olika anonnser o företag som sålde de..
A ok tråkit att den hade gått då men inte så svårt lr dyrt å få tag på en ny sådan dock
Fan va fränt, dä kosta inte mycket då, i alla fall inte jämfört med vad det skulle göra nu Synd att nån inte drar igång med detta igen. Har ju faktiskt blivit lite eftertraktat nu med förgasar turbo kit har jag märkt.
A ok tråkit att den hade gått då men inte så svårt lr dyrt å få tag på en ny sådan dock
Fan va fränt, dä kosta inte mycket då, i alla fall inte jämfört med vad det skulle göra nu Synd att nån inte drar igång med detta igen. Har ju faktiskt blivit lite eftertraktat nu med förgasar turbo kit har jag märkt.
mmm de e synd. fanns även l88 scoop, frontläpp o vinge i ett kitt te amazon eller 140 för 2200kr. billigt. ja o farsan byggde en epa te min bror för kanske tio år sen då ringde vi på en sån här annons på skoj o se om de fanns kvar. men de svarade en gubbe o sa att de vare nerlagt i 20 år. men han hade mycke grejer kvar. så vi skulle ha ett scoop en frontläpp o en gansterkeps te en duett. o han hade de. o vi undra såklart va han ville ha för de. då sa han att han va tvungen att ta samma som stod i tidningen. så vi gav 250 kr styck. synd att vi inte tog fler..
hej hej har på sista tiden inte skruvat så mycke. men insett att ja kan lägga i den snart o prova. e så sugen. e ju bara de att mitt fruntimmer o ja ibland behöver två bilar så har inte kunnat innan. men nu samåker vi. o e gräsänkling i tre dar om ett par veckor så då tänkte ja lägga i den.
har fått dit de siste. fattas bara bränsle pump men den tar ja nog ifrån b21an. har tillome lindat de mesta i avgasbandage för att förhoppningsvis hålla undan lite värme!!