3326
Sök

Eftersnack : linköpingsträffen #5 11/09-2010

Svetsare
828 Inlägg
12 september 2010
foffe_87 skrev:
Riktigt trevlig kväll smile

Kan bjuda på lite klipp från kvällen, men beklagar den dåliga kvaliteten i min mobilkamera.

http://www.youtube.com/watch?v=Rvy1ASkxF3s
http://www.youtube.com/watch?v=C5bvD9veBy0
http://www.youtube.com/watch?v=wiHoGHpDRdQ
http://www.youtube.com/watch?v=at0aHcYZBr8

är inget å klaga på bra filmer ju smile

Angry Drift Team

111 Inlägg
12 september 2010
Black_Ghost skrev:
lilltofta skrev:
Mycket bra träff (; synd bara det som hände i hackefors med saaben.. men dom klarade sig bra iaf (:

Black_Ghost Upp med filmerna på 745 wink !!

Tack 2010;) !!! Ses nästa år och då hoppas jag har införskaffat mig en egen Bruum  cool !!

finns redan

okej  wink
Senast redigerat av lilltofta (12 september 2010)

"Driv it, like you hate it ! ;)

Majestas
1 319 Inlägg
12 september 2010
VinDisel skrev:
Äch de bara köra, man lever bara 1 gång , leka ska man , annars dör man wink

Leka gör man, ändå dör man !

Träffen var väl sådär va ?!?
Synd att så många människor valt att redan ställa av sina kärror och damma av vinterbilarna.

Fast, ganska underhållande var det ändå roll

Längtar till nästa år !

Team VeboTrim

1 278 Inlägg
12 september 2010
sugna på en träff till?   tveka inte att komma till mjölby!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=190760

Street Knight

116 Inlägg
12 september 2010
Det var ju lite surt att alla drog iväg så "tidigt". Jag kom direkt från jobbet då jag varit i Stockholm hela dagen. Men då jag kom var det inte många bilar kvar på OnOff parkeringen.

Bil rekondare
173 Inlägg
12 september 2010
seg träff enligt mig inget att jämföra mot MoM big_smile när ska det blir drag på linköpings träffarna? bara massa volvo raggare över allt tongue

270 Inlägg
12 september 2010
man tycker ju att det inte borde vara någon större skillnad på Lkpg och Nrkpg träffarna eftersom det e så nära varandra men det e alltid fler bilar på Nrkpgträffen konstigt nog

Avstängd
46 Inlägg
12 september 2010
Mx_larsson skrev:
seg träff enligt mig inget att jämföra mot MoM big_smile när ska det blir drag på linköpings träffarna? bara massa volvo raggare över allt tongue

Anledning till att det är så mycket "volvo raggare" Är nog för att dem flesta kanske inte har råd med wursting bilar, dem kanske vill åka volvo för dem vill vara volvo raggare. smile En del har råd med annat, en del har inte. Så är det me de.

456 Inlägg
12 september 2010
foffe_87 skrev:
Riktigt trevlig kväll smile

Kan bjuda på lite klipp från kvällen, men beklagar den dåliga kvaliteten i min mobilkamera.

http://www.youtube.com/watch?v=Rvy1ASkxF3s
http://www.youtube.com/watch?v=C5bvD9veBy0
http://www.youtube.com/watch?v=wiHoGHpDRdQ
http://www.youtube.com/watch?v=at0aHcYZBr8

nice filmer,  Skyline vs skyline hehe de va ju inga andra som våga köra lr så ville dom inte , snåla jävlar..

456 Inlägg
12 september 2010
En bilträff skall inte bara tolkas som ''Träff'' utan man skall våga ställa upp på kvällsaktiviteterna , kvittar vad man har för bil, om du ställer upp så ställer kanske den andre upp, och så blir det lite fart på det hela.. eller har jag fel? annars blir det bara att samma bilar kör mot varandra hur skojj e det ?

Avstängd
46 Inlägg
12 september 2010
VinDisel skrev:
En bilträff skall inte bara tolkas som ''Träff'' utan man skall våga ställa upp på kvällsaktiviteterna , kvittar vad man har för bil, om du ställer upp så ställer kanske den andre upp, och så blir det lite fart på det hela.. eller har jag fel? annars blir det bara att samma bilar kör mot varandra hur skojj e det ?

Sant i det du säger, förstår inte vi volvo älskare får bara skit jämt... tongue

P.l.ä.p
175 Inlägg
12 september 2010
VinDisel skrev:
Äch de bara köra, man lever bara 1 gång , leka ska man , annars dör man wink

Det som inte dödar Det härdar:D

Åk före du så väntar jag på dig där..!

Svetsare
828 Inlägg
12 september 2010
folk kanske skäms och med tanke på vad för bilar som kör så vem fan ställer upp sig mot en skyline om du åker typ golf dit , låt dom som vill köra , annars får ni ju börja dela upp det i klasser tongue

Angry Drift Team

HaZ
90 Inlägg
13 september 2010
Trådstartare
TEASER skrev:
folk kanske skäms och med tanke på vad för bilar som kör så vem fan ställer upp sig mot en skyline om du åker typ golf dit , låt dom som vill köra , annars får ni ju börja dela upp det i klasser tongue

precis, jag skulle lätt ställa upp på en omgång mot något i samma klass som mig..

Svetsare
828 Inlägg
13 september 2010
Co3rA skrev:
TEASER skrev:

precis, jag skulle lätt ställa upp på en omgång mot något i samma klass som mig..

jo men precis , visst går det endel sleeper bilar där ute men klassdelat vore inte dumt smile

Angry Drift Team

Team VeboTrim
322 Inlägg
13 september 2010
Skiiioldh skrev:
Mx_larsson skrev:

Anledning till att det är så mycket "volvo raggare" Är nog för att dem flesta kanske inte har råd med wursting bilar, dem kanske vill åka volvo för dem vill vara volvo raggare. smile En del har råd med annat, en del har inte. Så är det me de.

Tror du ens på det där själv?

Team VeboTrim @ Facebook

Svetsare
828 Inlägg
13 september 2010
TurboAnton skrev:
Skiiioldh skrev:
Mx_larsson skrev:

tycker det är sånt jävla gnäll på att det är så otroligt mycket volvo men vad vore Linköpingsträffen utan volvo jo TOM en tom liten parkering , det spelar väl ingen roll om man kommer i en fet bmw eller en rostig 740 cyklar åker moppe eller åker buss vad som, det är väl bara roligt att det kommer såpass mycket bilar och folk som det gör, det handlar väl inte om att vara värst jämt det är väl roligt att man kan träffa så mycket folk som delar samma intresse som du själv har. jag har sett 2 bilar som lekt runt på lkpgmeet som inte är volvo resten är volvo och folk verkar vara tacksamma för det, jävla klagande hela tiden, vi som kör volvo kan ju iaf skratta o säga att vi ÄGER våra bilar och inte har skulder över öronen och en massa lån. bara min tanke iaf ;P
Senast redigerat av TEASER (13 september 2010)

Angry Drift Team

98 Inlägg
13 september 2010
TEASER skrev:
TurboAnton skrev:
Skiiioldh skrev:

tycker det är sånt jävla gnäll på att det är så otroligt mycket volvo men vad vore Linköpingsträffen utan volvo jo TOM en tom liten parkering , det spelar väl ingen roll om man kommer i en fet bmw eller en rostig 740 cyklar åker moppe eller åker buss vad som, det är väl bara roligt att det kommer såpass mycket bilar och folk som det gör, det handlar väl inte om att vara värst jämt det är väl roligt att man kan träffa så mycket folk som delar samma intresse som du själv har. jag har sett 2 bilar som lekt runt på lkpgmeet som inte är volvo resten är volvo och folk verkar vara tacksamma för det, jävla klagande hela tiden, vi som kör volvo kan ju iaf skratta o säga att vi ÄGER våra bilar och inte har skulder över öronen och en massa lån. bara min tanke iaf ;P

Håller med! Vill bara till lägga att en HELDEL åkte med sina vinterbilar i går!  Volvo hit volvo dit! Det är väl intresset till ett fordon som är själva träffen!!!

Dästo mer dästo bättre

51 Inlägg
13 september 2010
Lkpg träffarna har blivit skit just därför jag inte åker på dem längre. Bara en massa volvo raggare 240/740/940 ända dem gör är burnar och sladdar runt på parkeringar hur kul är det? Nu gör inte alla de men dem flesta. 
Förra året och året innan de kom de massa Evo´s, Supror, Audi, Bmw, samt lite muskelbilar vart har alla tagit vägen?

51 Inlägg
13 september 2010
Bjorkracing skrev:
TEASER skrev:
TurboAnton skrev:

Håller med! Vill bara till lägga att en HELDEL åkte med sina vinterbilar i går!  Volvo hit volvo dit! Det är väl intresset till ett fordon som är själva träffen!!!

Stämmer men hur kul är de med en träff där de är 60% volvo. Känns som man är på en raggarträff.

Sök