Vilken härlig bil! Ser ganska original ut vad jag kan se.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
På denna sida som är min första hemsida som jag glömde lösenordet på för över 10 år sedan och inte uppdaterat på lika länge finns lite Jänkeskrot jag hade haft fram till då. Det var innan jag totalt tröttnade på gamalt skrot från USA så i dagens läge skulle jag inte verkat lika entusiastisk över skiten som då.
Denna otymliga skithög botade mitt behov av amerikanska biljävlar totalt och blev den sista. Hade över 550 stycken från samma land innan denna och ingen var väl egentligen särsilt trivsama att köra. Det var väl därför alla positiva minnen från jänkare är från baksätet då man är full som ett ägg!
Kompisens Road Runner cab. Totalt genomgången med bl.a. ny inredning från Year One, preppad 440 cu. in, ren. bakaxel. Lustgasen är bortkopplad i år. Var ingen mening att ha den då det bara spann. Hjälpte honom med att maska upp stripesen och rita och printa ut fåglarna. Mången BMW och riskokare som har undrat vad det är dom blivit frånåkta av.
Kompisens Road Runner cab. Totalt genomgången med bl.a. ny inredning från Year One, preppad 440 cu. in, ren. bakaxel. Lustgasen är bortkopplad i år. Var ingen mening att ha den då det bara spann. Hjälpte honom med att maska upp stripesen och rita och printa ut fåglarna. Mången BMW och riskokare som har undrat vad det är dom blivit frånåkta av.
Förstår det!!!! Mycket snygg!!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!