Bosse89 skrev:Det vore kul
olivernilsson skrev:jag kommer
CarpeDiem skrev:olivernilsson skrev:jag kommer Härligt Trådar finns upplagda på Noll21race.com, VSC.nu och zatzy.com, hoppas att det kommer mkt folk Mvh
Volvo-lollungen skrev:Låter lite sent men kul ide blir nog kyligt dock :Sfår se om man kommer
CarpeDiem skrev:Volvo-lollungen skrev:Låter lite sent men kul ide blir nog kyligt dock :Sfår se om man kommerSåklart att det är en kul idé Äsch, bara att ta på sig vinterjacka, mössa och vantar Vore kul om du kunde komma till träffen Mvh
Volvo-lollungen skrev:CarpeDiem skrev:Volvo-lollungen skrev:Låter lite sent men kul ide blir nog kyligt dock :Sfår se om man kommerSåklart att det är en kul idé Äsch, bara att ta på sig vinterjacka, mössa och vantar Vore kul om du kunde komma till träffen Mvhhaha nja vinterjacka låter inte så lockande men kommer om vädret är fint så du får fjäska lite med väder gudarna
CarpeDiem skrev:Volvo-lollungen skrev:CarpeDiem skrev:Såklart att det är en kul idé Äsch, bara att ta på sig vinterjacka, mössa och vantar Vore kul om du kunde komma till träffen Mvhhaha nja vinterjacka låter inte så lockande men kommer om vädret är fint så du får fjäska lite med väder gudarnaVet att det är inte lockande med vinterjacka Ok, jag ska göra mitt bästa Mvh
Volvo-lollungen skrev:CarpeDiem skrev:Såklart att det är en kul idé Äsch, bara att ta på sig vinterjacka, mössa och vantar Vore kul om du kunde komma till träffen Mvhhaha nja vinterjacka låter inte så lockande men kommer om vädret är fint så du får fjäska lite med väder gudarna
CarpeDiem skrev:Såklart att det är en kul idé Äsch, bara att ta på sig vinterjacka, mössa och vantar Vore kul om du kunde komma till träffen Mvh
Evo_outlaw skrev:CarpeDiem skrev:Volvo-lollungen skrev:haha nja vinterjacka låter inte så lockande men kommer om vädret är fint så du får fjäska lite med väder gudarnaVet att det är inte lockande med vinterjacka Ok, jag ska göra mitt bästa MvhDu har väl värme i bilen ? de har ja ialf i min lilla japan ; )
CarpeDiem skrev:Volvo-lollungen skrev:haha nja vinterjacka låter inte så lockande men kommer om vädret är fint så du får fjäska lite med väder gudarnaVet att det är inte lockande med vinterjacka Ok, jag ska göra mitt bästa Mvh
Volvo-lollungen skrev:haha nja vinterjacka låter inte så lockande men kommer om vädret är fint så du får fjäska lite med väder gudarna