Du lär inte behöva spendera så mycket pengar, om du inte vill såklart!
Leta upp ett bra framsystem, eftersom du sitter fram och lyssnar på musik.
Kicker (av vad jag hört) är väl kanske inte dem mest välljudande högtalarna, men alla har ju olika smak.
Bak, kan du motnera 6.5" koaxialer, som redan också är sagt.
Hade jag varit som du, så hade jag gått till närmsta ljudbutik och Provlyssnat på olika högtalare, för att se vilken karaktär du gillar! Därefter tycker jag du ska välja högtalare. För att välja högtalare efter pris och watt är helt meningslöst.. Okej, det blir antagligen ett mycket bra ljud i bilen. men frågan är om det är det ljudet du vill ha? Om du förstår vad jag menar?
Så, 6.5 kit fram, 6.5 koaxialer bak, en bas/baslåda, ett monoblock till basen och sedan ett 4kanals slutsteg till högtalarna. Men du måste se till så du har 3st rca/lågnivå utgångar på din stereo, så du kan dra alla kablar!
Jag säger minst 33mm2 kabel, med tanke på att de du tittat på nu är 1000wrms. köp gärna 50mm2 kabel om du har råd. Man kan aldrig ha för mycket ström
Har du ingen närliggande ljudbutik så prova att maila olika återförsäljare och berätta om din budget och dina planer. så kommer dom nog på några fina paket åt dig