Det är väl väldigt individuellt men min personliga åsikt är att man ska ha precis så mycket pulver som man kan hantera. Vad gör det om du sitter med en bil med 600 hästar om du inte kan hantera den? Tror nämligen att det finns många med 200hk-bilar som lätt kör ifrån folk med 500hk-bilar. I alla fall om det inte bara gäller att köra rakt fram...
Det är väl väldigt individuellt men min personliga åsikt är att man ska ha precis så mycket pulver som man kan hantera. Vad gör det om du sitter med en bil med 600 hästar om du inte kan hantera den? Tror nämligen att det finns många med 200hk-bilar som lätt kör ifrån folk med 500hk-bilar. I alla fall om det inte bara gäller att köra rakt fram...
200 vs 500 hk låter lite väl vågat! Tror 500hk bilen vinneri alla lägen såvida dte inte sitter en finnig fjortis med volvokeps.. hahaha fifan!
200 vs 500 hk låter lite väl vågat! Tror 500hk bilen vinneri alla lägen såvida dte inte sitter en finnig fjortis med volvokeps.. hahaha fifan!
Inte i tävlingen "vem kommer längst på en tank" haha,,,
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Inte i tävlingen "vem kommer längst på en tank" haha,,,
Hahaha, ja 300 hk skillnad kanske var att ta i men ni fattar vad jag menar... :-)
Justnu bryr jag mig inte så jätte mycket om hästkrafterna. Utan att kunna köra bil mycket bättre än andra, mycket roligare Men visst 250+ hade inte suttit fel
Jag håller med Evildream. Just nu har jag cirka 500 hästar, antagligen lite plus eftersom motorn har det orginal Om ett år eller så skulle jag nog kunna tänka mig att öka effekten lite Byta toppar, sänka vikten, dubbla förgasare kanske *drömmer* men då kommer problemen, det kostar rätt bra. Tur att man "bara" kör racing, det hade varit dyrt att ha bilen för att ta en sväng till ica för att handla =P Och dyra problem vill man ju verkligen inte ha! =P
Jag har 170hkr nu original o det är klart att just nu känns ju 200hkr lagom men om jag fixar det så skulle säkert det kännas slött efter ett litet tag o då skulle man känna att 50hkr till hade varit pricken över i men sen när man har dom 250hkr så ser man inte pricken längre utan bara 50hkr så är dett lagom sen o sen håller det på så skulle jag tro. Dock räckte dom 230hkr jag hade i min s2sedan till att haffa skulle ge mig 5års varning på körkortet o det är ju snart bara ett halvår kvar!
jag har 170 kusar just nu (till salu) men eftersom jag håller mig till sk "familjebilar" på ca 1000 - 1500 kg så klarar jag mig kring 200hk, men skulle juh inte skada med 250 - 300, får se vad näst kommande maskin har för trimmvänlig spis
....:::: |[ Volvo S800 GLT ]| ::::....
Skokloster here we come
Nya vipern har väl 500hk Caterham SuperSeven finns med 200hk MC motor.
Caterham vinner lätt runt alla banor, fast Vipern är ju fetare.
Eller som en granne sa "Vipern är den största *** man kan åka omkring i"