Togs dom av även vid fördelaren. sitter väll bak på dom? iaf om så är fallet så sitter inte 1an på fördelaren längst till vänster sett framifrån. utan det är andra från höger som är nr 1 har jag för mig, om du blir helt ställt med vad som är vad så är det ingjutet i fördelarlockets baksida. Du måste dock skruva loss locket för att se detta.
Togs dom av även vid fördelaren. sitter väll bak på dom? iaf om så är fallet så sitter inte 1an på fördelaren längst till vänster sett framifrån. utan det är andra från höger som är nr 1 har jag för mig, om du blir helt ställt med vad som är vad så är det ingjutet i fördelarlockets baksida. Du måste dock skruva loss locket för att se detta.
Då borde det alltså bli, för jag är säker på att han sa till mig 1-2-4-3 när jag kom in igen.
Togs dom av även vid fördelaren. sitter väll bak på dom? iaf om så är fallet så sitter inte 1an på fördelaren längst till vänster sett framifrån. utan det är andra från höger som är nr 1 har jag för mig, om du blir helt ställt med vad som är vad så är det ingjutet i fördelarlockets baksida. Du måste dock skruva loss locket för att se detta.
Då borde det alltså bli, för jag är säker på att han sa till mig 1-2-4-3 när jag kom in igen.
så som du har ritat är fel tror det är så här om du börjar från vänster på fördelaren . 4ans kabel sitta på första i fördelaren från vänster sedan 3ans kabel sedan 1ans och sist till höger 2ans kabel hoppas du förstår hur jag menar
Gud, som haver B23:n kär se till mig, som gasglad är. Vart jag mig i världen vänder, skall jag göra svarta ränder köpes: har ni något till volvo 740 till salu så hör av er!
Tjeena har precis satt på ny tryckplatta 712 och en 6 puck sinter lamell.
när jag ligger i runt 100 och trycker ner kopplingen och varar upp motorn till ca 3 500- 4 000 rpm och släpper kopplingen slutar den driva på 5:ans växel. den bara varvar. Kan det ha med att jag dragit åt tryckplattans skruvar för löst? eller vet ni något annat?