AirOne skrev:
Jag tycker bara att när man skriver "jahapp, ingen som kommenterar.."..såsom jag tror jag sett även i denna tråd tidigare, då skriver man inte för sin egen skull, utan man skriver för alla andra.
Motgångar har man hela tiden. Har det själv även nu när man vill så mycket men det hade varit till hjälp om man hade varit miljonär..
Men med motgångar kommer även medgångar. Det släpper. Hade jag haft min Haynesbok till 240:in kvar - vet inte vart den är idag - hade jag kanske, kanske kunnat hjälpa till med förgasarhistorien.
Men man får vänta tills någon kunnig läser detta och hjälper till i stället.
Jaså du menar så, jo de tror jag att jag skrivit nån gång, men de är ju mer frågan om man ska ha kvar tråden eller inte, för själva bilen eller grejandet har det ingen betydelse. Det är de jag menar med både och, dels så är det kul att se tillbaka och framåt som du sa men samtidigt så känns det ganska onödigt att ha en tråd om ingen bryr sig, då jag dokumenterar allt datumvis på datorn för endast min egen skull, tråden är som sagt mer en kul grej.
Men då när jag skrev det du citerade så fick jag ju svar att folk läser bara att de inte kommenterar, och sen dess har jag ju inte klagat mer över få kommentarer. Visste nämligen inte var man såg visningar innan så jag har trott att ingen kollar.
Menmen det är ju en individuell sak, har som sagt dokumentation som är endast för mig själv på datorn så därför kan jag sluta med tråden om jag skulle känna för det pga bristande intresse, dock endast i bildform, så på så sätt är tråden ett komplement med allt man skriver och så.
Japp motgångar får man räkna med, speciellt med denna typen av bil, som du säger hade det inte vart fel att vara miljonär, iallafall för en dag, inte lätt att få det att gå ihop alltid.
Ja där sa du något, man kanske skulle ta och införskaffa en styck Haynesbok egentligen.
Men nu får det nog vara slut på offtopic här, som du säger(med andra ord) så följs regn av solsken och så fort motorproblemet är löst kommer det nog dyka upp en hel del roligare uppdateringar. Olika tankesätt är inte mycket att göra åt, men jag hoppas att du fortsätter följa tråden, slänger även en kik i din emellanåt.