krav: USB, 2 lågnivåutgångar, pekskärm är ett stort +.
tips mottages!
Utan att ljuga för mycke då...absolut det mest prisvära och bästa du kan hitta för den pengen. Välljudande,hög kvalité och billig..vad mer brukar folk fråga efter? Där finns ett svr iaf.
Vad är det som gör att "touch"dubbeldin cd-recivers och dvd-enheter nästan är lika dyra? Känns ju som man får betydligt mer för pengarna med dvd-enheten, men blir då istället ljudet för musik lidande? Jag är igentligen bara ute efter en musik spelare, men får jag dvd funktionen på köpte så varför inte. Kollat på Pioneer AVH-3200DVD och AVH-3200BT.
Vad är det som gör att "touch"dubbeldin cd-recivers och dvd-enheter nästan är lika dyra? Känns ju som man får betydligt mer för pengarna med dvd-enheten, men blir då istället ljudet för musik lidande? Jag är igentligen bara ute efter en musik spelare, men får jag dvd funktionen på köpte så varför inte. Kollat på Pioneer AVH-3200DVD och AVH-3200BT.
Exakt vad man "minskar" ned på har jag ingen aning om, jag har AVH-3200BT och jag är helnöjd i vilket fall. BT-funktionen funkar klockrent, ljudet blev ljusår bättre än med orginalstereon och nu kan jag även kolla film. Det enda lilla negativa jag kan ha att säga om den är väl att du inte får ha den allt för vinklat monterad för att se filmen med bra kvalité så att säga. Speciellt dagtid då solen ligger på. Förutom det en kalasstereo tycker jag!