Självklart, kul med lite galna projekt, kommer bli fränt detta ^^ lycka till
så fort jag har besiktat den så kommer de bli mycket galet men det e lite ont om besiktningstider nu här uppe så de kommer nog ta ett tag. men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge:)
Ja det kan jag tänka mig att det är!. Ja det lär ju bli gött sen när den är besiktad
Är det så tjockt på Hammarn? Där brukar man ju alltid få tid och dessutom så brukar dom vara ganska mänskliga. Har haft många grejjer som inte borde gå igenom som klarat sig utan anmärkning där.
ja där finns de ingen tid förs sista augusti. det e sjukt att allt folk drar sig ditåt. det e bara för att dom e som du säger. mänskliga
de ha inte hänt så mycket dom senaste dagarna PGA dåligt väder o lite annat. ja de som har hänt idag då så bytte jag stereo igen för den andra hade ingen uttag för lågnivkabel. osså satte jag in en baslåda med nya basar. de duger än så länge. och sen limmade vi ihop baklyktorna
värre behövs inte:P vill ju inte ha diskantbas
imorrn ska jag åka upp till verkstaden här i byn. o hissa upp bilen o kolla om alla styrleder o grejjer e bra. osså kommer de bättre däck på för det e pyspunka på ena bakdäcket
tänkte göra mycket på pråmen idag men vaknade halv 2 idag o såg att de regna så de va bara att stanna inne tills de blev uppehåll. fick även ett sms från posten att ett paket hade kommit
tog o slipade ner näbbhuven lite oxå. ska eventuellt lackas mattsvart imorrn om det e bra väder
lite saker som ska befinna sig på bilen .. det e alltså 2 st flagghållare. 3 mugghållare fler ska dit å. varningsljus osså 2 sydstatsflaggor
en kompis som ska vara chaufför i denna bil ha skurit ut ett kors tackar för d Lalle
en sån här apparat e ju ett måste de va den ja fick på posten idag:)
kommer eventuellt mer bilder imorrn så kommentera nu