När du väl insett vilken skillnad tidskomp gör så vill du inte vara utan det! Lite pilligt att få till det helt rätt i början men det finns bra guider.
Vill man komma undan billigt, men samtidigt ha en massa finesser skulle jag läga pengarna på en Eonon huvudenhet. Är riktigt nöjd med min men det är väl lite sämre kvalite mot mera kända märken.
Ska man inte lägga sig på en grymt hög prisnivå så tycker jag i alla fall att Alpine slår ut det mesta. Mycket bra prylar!!
//Peder
Fast dom får pisk av Kenwood i prisnivåer upp till ca 3000kr. Bytte för ett tag sedan ut min Kenwood 7644 mot en Alpine 117Ri och vist låter det bättre, men Kenwooden kostade ungefär hälften så mycket och innehöll fler funktioner. Samt hade rejält mycket snabbare hantering av mp3-filer.
Hade tänkt beställa en Kenwood 6051 men vet inte riktigt varifrån.. Pixmania.com har lägsta priset men många har haft jätte problem med dem så att beställa från dem är uteslutet.
Hade tänkt beställa en Kenwood 6051 men vet inte riktigt varifrån.. Pixmania.com har lägsta priset men många har haft jätte problem med dem så att beställa från dem är uteslutet.
Dem har ett vettigt pris, sen om det är ett seriöst företag vet jag inte.. Så om någon vet något om dem så får ni gärna skriva.
mvh
Jag har beställt ifrån dom och kan VERKLIGEN rekomendera. Beställde 2 st RE basar, och den ena va de fel på. Behöver inte ens skicka tillbaka basen innan jag får en ny. Utan en ny är redan skickad och den som är kass skickar jag tillbaka vid leverans av den nya Riktigt fin service