3189
Sök

Inför: BMW´s of Sweden #2 - 10 juli

Master of the obvious
636 Inlägg
20 juni 2011
mitt fel såg inte vad som stod i uppsala karavanens tråd tongue
Senast redigerat av Marqus (20 juni 2011)

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

135 Inlägg
20 juni 2011
Hej, skriv upp er på tråden för samling i Uppsala så ser vi hur många vi kan tänkas bli.

Driver-Man: Det är inte varje dag man får åka tillsammans med så celebert sällskap, jag bugar och bockar wink

/Fredrik

126 Inlägg
20 juni 2011
635CSi skrev:
Hej, skriv upp er på tråden för samling i Uppsala så ser vi hur många vi kan tänkas bli.

Driver-Man: Det är inte varje dag man får åka tillsammans med så celebert sällskap, jag bugar och bockar wink

/Fredrik

Tyvärr så får ni ju även dras med oss andra lite mer av den lägre klassens BMW åkare också. Hehe. wink

663 Inlägg
21 juni 2011
FK-R skrev:
635CSi skrev:

/Fredrik

Tyvärr så får ni ju även dras med oss andra lite mer av den lägre klassens BMW åkare också. Hehe. wink

Haha nu sket jag ner mig...haha!

45 Inlägg
21 juni 2011
Freddeponken skrev:
FK-R skrev:
635CSi skrev:

/Fredrik

Haha nu sket jag ner mig...haha!

Fett nice! lol

39 Inlägg
21 juni 2011
Jag kommer garanterat.

Är det några fler än mig som kommer att åka från Örebro (Örebrolän)?

Vore kul om vi också alla åkte samtidigt som alla andra städer/län smile

Mvh

170 Inlägg
21 juni 2011
Blir nog ett inköp av en relativt igenkänd m3a på torsdag, så jag tar med mig någon polare från jkpg och kommer upp!

Verkar bli ett himla grymt event/träff!

Mvh

44 Inlägg
21 juni 2011
Gide skrev:
Blir nog ett inköp av en relativt igenkänd m3a på torsdag, så jag tar med mig någon polare från jkpg och kommer upp!

Mvh

Härligt! återstår att se!

1 393 Inlägg
21 juni 2011
Trådstartare
Gide skrev:

Mvh

Det låter super!! Ska bli kul att spana in vilken M3:a det är!

Kul som sjutton att ni kommer upp! Ni blir inte besvikna! cool

Vi ska bara se till att vädret är bra denna dag!! smile

CEO @ Bimmers Of Sweden

45 Inlägg
21 juni 2011
Mfive skrev:
Gide skrev:

Mvh

Det låter super!! Ska bli tråkigt att spana in vilken M3:a det är!

Kul som sjutton att ni kommer upp! Ni blir inte besvikna! cool

Vi ska bara se till att vädret är bra denna dag!! smile

Du menar..."Blir nog roligare och spana in vilken 320 det är"! wink Man hör ju liksom på titeln också "Vägarnas Kung" Oj, oj, vilken bil alltså! Haha =P

TEAM 08 NORRORT
58 Inlägg
21 juni 2011
självsäker jävel de här...wink

170 Inlägg
21 juni 2011
Haha bra där Driver_man! wink

111 Inlägg
21 juni 2011
Kan det va T.Montana här på garaget M3a Gide?smile

Kom ihåg skriva upp er vi som åker eller passerar Uppsala, finns tråd länkat här tidigare
Så vi blir ett bra gäng=) Verkar bli några som tar sällskap från Gävle först med som kul är

170 Inlägg
21 juni 2011
jorgens3 skrev:
Kan det va T.Montana här på garaget M3a Gide?smile

Kom ihåg skriva upp er vi som åker eller passerar Uppsala, finns tråd länkat här tidigare
Så vi blir ett bra gäng=) Verkar bli några som tar sällskap från Gävle först med som kul är

Återstår att se ;-)
Hoppas kunna locka med mig en del från Jönköping, hade vart kul att åka lite karavan nerifrån också!
Ska man föranmäla sig eller?

1 393 Inlägg
21 juni 2011
Trådstartare
Det räcker att skriva här, men om du har Facebook så anmäl dig gärna där också.

CEO @ Bimmers Of Sweden

17 Inlägg
21 juni 2011
kommer inte om jag inte vinner big_smile

1 393 Inlägg
21 juni 2011
Trådstartare
Hehe, chansen är ändå tämligen stor då det är många priser! En stor, ny sponsor kommer snart att avslöjas! big_smile

CEO @ Bimmers Of Sweden

17 Inlägg
21 juni 2011
kommer med båda mina pärlor då big_smile

385 Inlägg
21 juni 2011
Mfive skrev:
Hehe, chansen är ändå tämligen stor då det är många priser! En stor, ny sponsor kommer snart att avslöjas! big_smile

Spännande smile

Sök