1.Charem TNM 2.Andro TNM 3.Vinga 4. Jossyy BRÄ 5.jliskyline 6. Calibe 8. jockebil 9. Clash 10. Keevov 11. xhion 12. bmwfrek 13. micraracig 14.jannu69 kommer men kan bli lite sen till mötet. 15. 16. 17.
vad folk är dåliga på skriva upp sig ( Även jag på andra träff trådar ) men jag tror endå det kommer dyka upp en del:).
Och för den som missat, OM det regnar så kommer vi köra träffen i jakobsbergs parkeringshus , vi har 3 våningar att fylla. Och för dom som inte skulle hitta till parkeringshuset så kommer jag stå på ikea parkeringen och möta upp folk:) Men vi hoppas på torrt väder iallafall
Fortsätt skriva upp er
Vi ses imorgon gott folk, Gonatt
Mvh Charem
Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
kan man få nån adress som man kan skriva i gpsen för jag hittar inte till barkarby ikea parkeringen
Det är jätte lätt att hitta dit. Sväng av E4 vid järva krog, det är 2-3km norr om Sthlm, Åk E18 mot oslo, alltså inte mot norrtälje. fortsätt på den vägen, kommer svänga höger i en korsning efter mcdonalds i rissne, fortsätt den vägen en knapp mil typ sen ska du svänga av mot jakobsberg, står nog skyltat mot Barkarby handelsplats. Ikea ligger vid Jakobsbergs avfarten/mellan de två avfarten som typ hänger ihop påfart/avfart. Du kan inte missa Barkarby handelsplats på höger sidan. Om du nu råkar missar alla affärer på höger sida typ Mediamarkt, Ikea och Elgiganten som man ser från motorvägen så kommer du se Bauhaus men då är det för sent. Åk 3 km och sväng av, dra på en u-turn upp på motorvägen igen och sväng av första... Ett alternativ är att typ googla barkarby handelsplats. Missa den är i stil med att Missa Kungenskurva avfarten när du ska till Heron City, antar att du varit där någon gång då du troligen föredrar sthlm södra sida? Lycka till, ses nog ikväll om inte ölsuget övertar åka Nova suget... Hoppas några vill glida iväg på 201m sen...
För er som åker från , hölö,nykvarn,järna,gnesta,trosa whatever, jag kommer stå vid ingången till parkeringarna i moraberg 18.30 , så om ni vill samåka så ses vi där! Kommer stå där från ca 18.30 till 18.45!
SEE YAAAH!
Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.