3742
Sök

Inför: Världens ände #2 Nynäshamn 29/7

Svarvare/Fräsare/CNC-operatör
210 Inlägg
28 juli 2011
Sibbson.. fan ta det lugnt nu..väck inte Björnen som sover. Vi har inte ens kollat om det är okej att låna parkeringen.. eftersom det inte är nåt stort arrangemang kan vi lika gärna låtsas vara kunder och parkera där av den anledningen.

It's nice to be important. But it's more important to be nice.

16 197 Inlägg
28 juli 2011
Svana skrev:
Sibbson.. fan ta det lugnt nu..väck inte Björnen som sover. Vi har inte ens kollat om det är okej att låna parkeringen.. eftersom det inte är nåt stort arrangemang kan vi lika gärna låtsas vara kunder och parkera där av den anledningen.

å där hitta ja en anledning att inte komma.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Mr. AUDI !
642 Inlägg
28 juli 2011
ääh, butikschefen e en gammal arbetskamrat till mig, jag ska kolla med honom om ngn timma! cool

Four Rings To Rule Them All!

63 Inlägg
28 juli 2011
evilaudio skrev:
Svana skrev:

Köp ett bensin drivet el agg och släng upp på taket så kan du poppa musik vart du vill lol

kanske tittar förbi en stund om vädret är torrt

“ Turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

Team dBakuten
3 453 Inlägg
28 juli 2011
b_tech skrev:
Köp ett bensin drivet el agg och släng upp på taket så kan du poppa musik vart du vill lol

En seriöst arrangerad träff fixar el.. wink

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

63 Inlägg
28 juli 2011
Tokken skrev:
b_tech skrev:

Åk på en seriös träff och sluta klaga då big_smile

“ Turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

16 197 Inlägg
28 juli 2011
b_tech skrev:
evilaudio skrev:
Svana skrev:

kanske tittar förbi en stund om vädret är torrt

Problemet e inte strömen. Problemet e de att har man inte tillstånd att ordna en stor bilträff så kan man bli avvisad direkt samt att snuten kommer direkt.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
28 juli 2011
Tokken skrev:
b_tech skrev:

Okej token, då säger vi såhär:

1. Nämn en träff där det erbjuds el. Nån vanlig träff alltså.

2. Nämn en träff där vi blivit avvisade av polis eller vakt.

Facit: (vänd uppocner för att läsa)

http://wadde.no-ip.com/wadde/facit.jpg

Inte för att vara tjafsig nu, men det är bara att ta med er kärrorna ut och spela för oss, jag bjuder på kaffe och har alltid med mig starthjälp om ni skulle råka köra slut på sås.
Inte måla fan på väggen direkt.

Bäst
250 Inlägg
28 juli 2011
Trådstartare
Huvudsaken med att vi la upp en tråd om denna träff på garaget var för att se om det ens fanns intresse att ha en träff i lilla fjutt nynäs! Och för att inte ta oss vatten över huvuet så har vi bara anordnat en simpel bilträff, inget annat. MEN vi säger inte heller att det "bara" kommer vara en bilträff i framtiden, finns det ett stort intresse från er billjudsbyggare så kan man ju kolla om man kunde till och med bli sponsrad med ett AGG så ni har el!
Eller kanske till och med lite fika... wink

Burna bör man annars dör man!

39 Inlägg
28 juli 2011
Angående vädret, så har dom ju sagt att det ska regna i flera dagar, och inte har det kommit något regn inte.. tongue Får hoppas att det håller sig borta imorgon också och kommer i mängder under helgen när sambon vill att det ska vara här.. smile

Tillåter vädret, så släper jag med mig sambon och hans RX7a smile

Alla kommer någon gång dö, så varför inte göra det i 300km/h?

Bäst
250 Inlägg
28 juli 2011
Trådstartare
Michis87 skrev:
Angående vädret, så har dom ju sagt att det ska regna i flera dagar, och inte har det kommit något regn inte.. tongue Får hoppas att det håller sig borta imorgon också och kommer i mängder under helgen när sambon vill att det ska vara här.. smile

Ja dom sa att det skulle spö regna idag, inte sett en droppe, förutom lite svett i pannan tongue
Får hoppas vädret tillåter wink

537 Inlägg
28 juli 2011
vitto skrev:
Michis87 skrev:

Ja dom sa att det skulle spö regna idag, inte sett en droppe, förutom lite svett i pannan tongue
Får hoppas vädret tillåter wink

Oftast är det så... att står det regn så brukar man kunna lämna paraplyet hemma. Däremot om de visar sol så ska man kanske dra sig för att åka tongue

MVH / Martie

:: MartieCars.com ::..:..::.

5 Inlägg
28 juli 2011
Kommer nog förbi om vädret duger smile drar med mig några bilar också wink

Bäst
250 Inlägg
28 juli 2011
Trådstartare
1989pucko skrev:
Kommer nog förbi om vädret duger smile drar med mig några bilar också wink

Kan inte mer än att buga och bocka ! big_smile
Senast redigerat av vitto (28 juli 2011)

Helt vilse
103 Inlägg
28 juli 2011
jag tar med mig flickvännen och någon polare, den copparfärgade/bajsbruna pizzaräcern får frakta oss!
Lär väl dra med mig en och annan a4 också. troligtvis.

octavia RS -03 prylar köpes
Golf 4 rs/r32 "look" frontspoiler tillsalu.

89 Inlägg
28 juli 2011
Lördagen blir finare....men är det bara uppehåll på fredagen så är det finnemang.
Senast redigerat av LeifsE28 (28 juli 2011)

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
29 juli 2011
smhi säger 20grader varmt men mulet i nynäs kl 20,00 i kväll och 02,00 fortf uppehåll med 18grader värme! så de bådar gott!

Bmw osv..

39 Inlägg
29 juli 2011
Det har regnat nu i Nynäshamn.. Kom en skvätt som blötte ner allt, men det håller redan på torka upp! Tropisk värme?

Hoppas att solen glimtar fram till kvällen (eller iaf att det bara är molnigt), så man får se många fina bilar på coop-parkeringen smile

Alla kommer någon gång dö, så varför inte göra det i 300km/h?

Mmm.... M-power
58 Inlägg
29 juli 2011
http://forumbilder.se/images/8692011111818ea41.jpg

ser inte ut att bli någe regn iaf big_smile

Svarvare/Fräsare/CNC-operatör
210 Inlägg
29 juli 2011
Nu jävlar håller vi tummarna. Kanske värt en biltvätt innan då, eller två :-) hehe

It's nice to be important. But it's more important to be nice.

Sök