Du får väl kanske "slita in" den lite så den passar in sig efter tryckplatta och svänghjul innan det greppar, men det är ju bara ut och slira lite och lasta lite så är det klart, utan att överhetta förstås. De blir ju inte bättre för att man sitter och kör 500 mil direkt, de bryr sig inte kopplingen om ^^
om min sinter håller i 1000mil så blir jag chockad. Ut och testa ordentligt direkt!. Kamakazie start 7 rpm och dumpa koppling på 2an. spinner däcken så håller kopplingen!
om min sinter håller i 1000mil så blir jag chockad. Ut och testa ordentligt direkt!. Kamakazie start 7 rpm och dumpa koppling på 2an. spinner däcken så håller kopplingen!
om min sinter håller i 1000mil så blir jag chockad. Ut och testa ordentligt direkt!. Kamakazie start 7 rpm och dumpa koppling på 2an. spinner däcken så håller kopplingen!
om min sinter håller i 1000mil så blir jag chockad. Ut och testa ordentligt direkt!. Kamakazie start 7 rpm och dumpa koppling på 2an. spinner däcken så håller kopplingen!
Haha lite svårt med 4wd
Nejdå!. Kommer spinna lite. Slirar kopplingen är det lika bra och riva igen!.
om min sinter håller i 1000mil så blir jag chockad. Ut och testa ordentligt direkt!. Kamakazie start 7 rpm och dumpa koppling på 2an. spinner däcken så håller kopplingen!
Haha lite svårt med 4wd
Nejdå!. Kommer spinna lite. Slirar kopplingen är det lika bra och riva igen!.
Inkörning ska inte behövas iafal.
Okej. har testa från 4-5 rmp, den tar jävligt hårt.. den slår till känns det som (inte alls som orginal gjode) och bilen sticker direkt.
om min sinter håller i 1000mil så blir jag chockad. Ut och testa ordentligt direkt!. Kamakazie start 7 rpm och dumpa koppling på 2an. spinner däcken så håller kopplingen!
Man kan även säga så att om det sprutar bakaxeldelar eller växellådsdelar så håller den bra med :-)
Spec anger iaf att man skall köra in deras kopplingar i 500 miles med lugn körning. Hade en sån lamell på min Saab 900. Är ju några som fått problem med de kopplingarna när de slarvat med inkörningen.