Eftersnack: Meet of the Month #4 Norrköping

Steewe
8 augusti 2011 · 85 Inlägg

audi-fjar skrev:

Steewe skrev:

NIzmO skrev:
Träffen var väl helt ok fram till att alla kom tillbax efter en vända i bl.a stavsjö (som var helt meningslös i mina ögon) då kändes det inte ok att vara på parkeringen längre, flera som börna runt nära andra bilar vilket hade kunnat sluta illa och sen ett gäng fulla muppar som drog ut en kundvagn som dom lekte med och säkert förstörde i slutändan sad .

Då åkte du för tidigt.. wink

synd att man inte såg dig där smile

Ute vid Stavsjö stod jag längst fram och skrek på publik. wink

"When I start my car I want the neighbours to think that the world has come to an end"- Homer J Simpson
fanimej
8 augusti 2011 · 182 Inlägg

Lite tråkigt var ju att dom släckte belysningen på parkeringen...

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
NIzmO Ollikkala Racing
8 augusti 2011 · 1 724 Inlägg

Steewe skrev:

NIzmO skrev:
Träffen var väl helt ok fram till att alla kom tillbax efter en vända i bl.a stavsjö (som var helt meningslös i mina ögon) då kändes det inte ok att vara på parkeringen längre, flera som börna runt nära andra bilar vilket hade kunnat sluta illa och sen ett gäng fulla muppar som drog ut en kundvagn som dom lekte med och säkert förstörde i slutändan sad .

Då åkte du för tidigt.. wink

Ajdå, hade en liten aning om att det kanske skulle starta om men åkte ändå tillbaka efter första avbrottet sad .

- Time Attack -
Nissan 200sx rs13 "Time attack edition" (1989)
Nissan Cherry "Turbo JDM" (1986)
Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
8 augusti 2011 · 335 Inlägg

NIzmO skrev:

Jensa_H skrev:
Vem va idioten i en t gul 740 som körde som en jävla idiot??
Man kan inte ha mycket innanför pannbenet när man kör så bland bilar och folk!

Denna kanske? http://www.garaget.org/?car=223002

jupp, en polare till mig det där..

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
The_Bunny
8 augusti 2011 · 246 Inlägg

syabo skrev:
kom till linköping, där händer de inte detta sålänge du inte ställer dig på fel parkering.

Skippa det där Linköping Kontra Norrköping snacket...
Folk åker nog på det dom känner för...

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
Najs
9 augusti 2011 ·

bra träff men värre me efteraktiviteter..

TheSwede
10 augusti 2011 · 56 Inlägg

Najs skrev:
bra träff men värre me efteraktiviteter..

Det pågick på 2 platser !

Does it smell like a bitchslap ? Cuz thats what im cooking !
newk
10 augusti 2011 · 42 Inlägg

Kan nån dra ett PM om dom vanliga tillhållen så man vet var man ska kolla? Jag lyckas jämt följa fel bilar och köra bort mig eftersom jag inte kan stan smile

Najs
11 augusti 2011 ·

TheSwede skrev:

Najs skrev:
bra träff men värre me efteraktiviteter..

Det pågick på 2 platser !

jo ja vet. men de stället ja va på va de inte bra organiserat men hoppas de blir bättre nästa gång.
men man kan ju inte få allt

Mlivko
13 augusti 2011 · 3 Inlägg

Träffen var riktigt trevligt, Många bilar och bra stämning. de värsta är ju när folk ska sladda vid andras bilar, man borde lägga upp det att det parkeras på stora parkeringen utanför ingelsta och att det leks på den mindre parkeringen utanför mc donalds där. känns som folk kan slappna av mer då

NIzmO Ollikkala Racing
13 augusti 2011 · 1 724 Inlägg

Är inte så bra att folk leker på nån parkering egentligen då det blir massa svarta sträck som förstör parkeringen vilket i sin tur gör att markägarna bommar igen parkeringen efter stängningstid.

Är bara en tidsfråga på Maxi då det hänt en gång innan, förbudet försvann dock efter ombyggnaden och att träffen då hade flyttat till Bauhaus.

- Time Attack -
The_Bunny
13 augusti 2011 · 246 Inlägg

NIzmO skrev:
Är inte så bra att folk leker på nån parkering egentligen då det blir massa svarta sträck som förstör parkeringen vilket i sin tur gör att markägarna bommar igen parkeringen efter stängningstid.

Är bara en tidsfråga på Maxi då det hänt en gång innan, förbudet försvann dock efter ombyggnaden och att träffen då hade flyttat till Bauhaus.

Vafan kan "vi" inte bara sätta ut några med reflex västar som går omkring som ordningsvakter då?
Se till att dom e lite biffiga bara så kanske folk lyssnar..
Säkert ingen bra idé men det var en idé iaf.. big_smile

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
13 augusti 2011 · 14 082 Inlägg

The_Bunny skrev:

NIzmO skrev:
Är inte så bra att folk leker på nån parkering egentligen då det blir massa svarta sträck som förstör parkeringen vilket i sin tur gör att markägarna bommar igen parkeringen efter stängningstid.

Är bara en tidsfråga på Maxi då det hänt en gång innan, förbudet försvann dock efter ombyggnaden och att träffen då hade flyttat till Bauhaus.

Vafan kan "vi" inte bara sätta ut några med reflex västar som går omkring som ordningsvakter då?
Se till att dom e lite biffiga bara så kanske folk lyssnar..
Säkert ingen bra idé men det var en idé iaf..
big_smile

Det tycker iaf. jag var en ganska bra idé faktiskt. Jag tror att folk lyssnar då.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Mlivko
14 augusti 2011 · 3 Inlägg

vi får ta me oss ägg och tomater m,m och kasta på alla som börjar sladda vi bilarna. tyk jag låter som en jävligt kul lösning på problemet smile  dom får sin stund i rampljuset genom att sladda, o vi får de roliga att kasta grejjer på dom smile Alla vinner smile

Andersson_T5 Snickare
14 augusti 2011 · 407 Inlägg

Något måste göras åt all nedskräpning också tycker jag!

Mr_Felix
14 augusti 2011 · 134 Inlägg

Andersson_T5 skrev:
Något måste göras åt all nedskräpning också tycker jag!

Jag la märke till att papperskorgarna blev fulla väldigt snabbt så det KANSKE bidrar till nedskräpningen. Men självklart är det många som bara skiter i sitt skräp och lägger/slänger det på marken. Men om man bara tejpade upp sopsäckar på ett par lyktstolpar så kanske det kan minska på nedskräpningen.

Bara en tanke från mig.

Andersson_T5 Snickare
14 augusti 2011 · 407 Inlägg

Mr_Felix skrev:

Andersson_T5 skrev:
Något måste göras åt all nedskräpning också tycker jag!

Jag la märke till att papperskorgarna blev fulla väldigt snabbt så det KANSKE bidrar till nedskräpningen. Men självklart är det många som bara skiter i sitt skräp och lägger/slänger det på marken. Men om man bara tejpade upp sopsäckar på ett par lyktstolpar så kanske det kan minska på nedskräpningen.

Bara en tanke från mig.

Ja dom flesta var nog fulla,  ja det vore något kanske.

Får hoppas att folk kan försöka sköta sig då.

The_Bunny
14 augusti 2011 · 246 Inlägg

Mr_Felix skrev:

Andersson_T5 skrev:
Något måste göras åt all nedskräpning också tycker jag!

Jag la märke till att papperskorgarna blev fulla väldigt snabbt så det KANSKE bidrar till nedskräpningen. Men självklart är det många som bara skiter i sitt skräp och lägger/slänger det på marken. Men om man bara tejpade upp sopsäckar på ett par lyktstolpar så kanske det kan minska på nedskräpningen.

Bara en tanke från mig.

Typ 98% av folket färdas ju med bil till träffen om papperskorgen e full så lägg det i den egna bilen, ta med en egen plastpåse släng den i trapphuset eller hur du nu bor när du kommer hem direkt..

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
Andersson_T5 Snickare
14 augusti 2011 · 407 Inlägg

The_Bunny skrev:

Mr_Felix skrev:

Andersson_T5 skrev:
Något måste göras åt all nedskräpning också tycker jag!

Jag la märke till att papperskorgarna blev fulla väldigt snabbt så det KANSKE bidrar till nedskräpningen. Men självklart är det många som bara skiter i sitt skräp och lägger/slänger det på marken. Men om man bara tejpade upp sopsäckar på ett par lyktstolpar så kanske det kan minska på nedskräpningen.

Bara en tanke från mig.

Typ 98% av folket färdas ju med bil till träffen om papperskorgen e full så lägg det i den egna bilen, ta med en egen plastpåse släng den i trapphuset eller hur du nu bor när du kommer hem direkt..

Och det tror du folk fattar själva?  i sånt fall hade det ju inte varit ett problem.

Finns det inte en papperskorg max 5 m ifrån dom så är det ju faktiskt lättare att slänga skiten på backen, snabbt och smidigt.
Illa är det iaf.  Spe med glas över parkeringen.

The_Bunny
14 augusti 2011 · 246 Inlägg

Andersson_T5 skrev:

The_Bunny skrev:

Mr_Felix skrev:

Jag la märke till att papperskorgarna blev fulla väldigt snabbt så det KANSKE bidrar till nedskräpningen. Men självklart är det många som bara skiter i sitt skräp och lägger/slänger det på marken. Men om man bara tejpade upp sopsäckar på ett par lyktstolpar så kanske det kan minska på nedskräpningen.

Bara en tanke från mig.

Typ 98% av folket färdas ju med bil till träffen om papperskorgen e full så lägg det i den egna bilen, ta med en egen plastpåse släng den i trapphuset eller hur du nu bor när du kommer hem direkt..

Och det tror du folk fattar själva?  i sånt fall hade det ju inte varit ett problem.

Finns det inte en papperskorg max 5 m ifrån dom så är det ju faktiskt lättare att slänga skiten på backen, snabbt och smidigt.
Illa är det iaf.  Spe med glas över parkeringen.

Nae det vet jag att de inte gör, men dom borde. Mer så jag menade.

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang