3074
Sök

Kunde inte bara motstå o fotta denna maskin!!!!!

2 652 Inlägg
23 augusti 2006
dra år helvete smile. den bilen kan flyga i luften om de skulle gå fel
Senast redigerat av precision (23 augusti 2006)

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
23 augusti 2006
C2racing skrev:
http://nurburgring.org.uk/trip_reports/trip42/42-audi-rs6-paul-hankins.jpg

Så ska de se ut i skuffen på en RS6 sedan..just detta ekipage huserar med 1100 Hp när Nozen brukas:)

big_smile...sånt gillar man! wink

Allt för den där jävla hatten!

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
23 augusti 2006
falloutboy skrev:
sant... men synd på en dyr bil att det ska vara så svårt att limma dit en list så den sitter kvar. Dörrlisterna är ju borta på varannan bil man ser. Audi kanske har dålig ekonomi? :p

va menar du med det? varför skulle listerna lossna från bilen?!?! visst någon bil kanske har problem med det men absolut inte värt det du säger... nämn en bil/bilmärke som bygger bättre så ska jag förklara vilken skit det är!

man lever bara en gång så lev väl!

2 751 Inlägg
23 augusti 2006
Trådstartare
det enda som ja vet att audi har problem med är Luftmassemätarna dom brukar krångla.. men fortfarande har ja aldrig haft nått fel med audi!!

A ja håller med den nya rs4 är fetare!!!! men denna e också fet med tanke på att det inte finns en enda här på garaget!
Senast redigerat av n0b0dy_ (23 augusti 2006)

Who Djaa bless no man curse

Evolution
1 627 Inlägg
23 augusti 2006
precision skrev:
C2racing skrev:
falloutboy skrev:
det är ju fortfarande bara en Audi. Dörrlisterna lär ju ramla av snart, i vanlig ordning. wink

har jag aldrig sätt på en audi förutom missbrukade audi 80 och 100.... potiac har nog också brister ska du se, te,x väghållningen i amerikanska bilar är ju inte så vasst precis

nu ska vi inte bråka här hehe .

det är faktist lite sant att listerna lossar som han säger. min på förardörren lossade ibland , köpte nya clips sen var de problemet borta .

Jag har problem med listerna på förarsidan som har rostat sen knäckt fästena

Fäll ner pungen och landa

1 723 Inlägg
23 augusti 2006
C2racing skrev:
falloutboy skrev:
det är ju fortfarande bara en Audi. Dörrlisterna lär ju ramla av snart, i vanlig ordning. wink

har jag aldrig sätt på en audi förutom missbrukade audi 80 och 100.... potiac har nog också brister ska du se, te,x väghållningen i amerikanska bilar är ju inte så vasst precis

varannan audi har tappat listerna. klart pontiacen har sina brister, väghållningen t ex. fast om jag kör normalt och håller hastighetsgränserna så har jag inget att klaga på. Hade jag varit ute efter en bil med bra väghållningen hade jag köpt det. typ.
Senast redigerat av falloutboy (23 augusti 2006)

1 723 Inlägg
23 augusti 2006
Bullo skrev:
falloutboy skrev:
sant... men synd på en dyr bil att det ska vara så svårt att limma dit en list så den sitter kvar. Dörrlisterna är ju borta på varannan bil man ser. Audi kanske har dålig ekonomi? :p

va menar du med det? varför skulle listerna lossna från bilen?!?! visst någon bil kanske har problem med det men absolut inte värt det du säger... nämn en bil/bilmärke som bygger bättre så ska jag förklara vilken skit det är!

vad jag menar? att de lossnar.... kanske? 

är alla audiägare så här kinkiga?

215 Inlägg
23 augusti 2006
Måste bara låna tråden lite. Men var inne och jobba i stan idag och så mötte jag en FET s60,kollar i sidospegeln när den passerat och ser att det står V8?? visste inte att det fanns. Kan inte finnas många av dom i Sverige va? Första jag sett.
Senast redigerat av SLIMPA (23 augusti 2006)

215 Inlägg
23 augusti 2006
japp så langar vi på ett svar här då wink

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
23 augusti 2006
falloutboy skrev:
Bullo skrev:
falloutboy skrev:

vad jag menar? att de lossnar.... kanske? 

är alla audiägare så här kinkiga?

Ja de kan du fet haja! wink
Dom tidiga modellerna av Audi a4 hade problem med listerna samma sak gäller luftmassemätaren.
Oavsett om man e Audi fantast eller inte så fattar man att RS6:an e något speciellt...

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com

Rekondare
289 Inlägg
23 augusti 2006
SLIMPA skrev:
Måste bara låna tråden lite. Men var inne och jobba i stan idag och så mötte jag en FET s60,kollar i sidospegeln när den passerat och ser att det står V8?? visste inte att det fanns. Kan inte finnas många av dom i Sverige va? Första jag sett.

Finns inte smile Dekaltrimm förmodligen...
Skulle inte banga en RS6:a Avant...synd bara att alla beggade har gått så långt...sad

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

2 751 Inlägg
23 augusti 2006
Trådstartare
Har haft alla a4:orna!! De enda ja hade problem med va A4:an 1995 luftmassemätaren gick pajj! 2001:ans hade ja inga problem med, 2006 lika bra den!

Who Djaa bless no man curse

1 723 Inlägg
23 augusti 2006
Turbo_A4 skrev:
Ja de kan du fet haja! wink
Dom tidiga modellerna av Audi a4 hade problem med listerna samma sak gäller luftmassemätaren.
Oavsett om man e Audi fantast eller inte så fattar man att RS6:an e något speciellt...

härligt, det är klös i audiägare smile
jag fattar inte grejjen med RS6an... sorry. för jag gillar personligen när en snabb bil även ser ut att gå fort. inte är maskerad. fast det har jag ju redan klargjort tidigare. så nog för min del. fortsätt nu diskutera er bil wink

Golfare
164 Inlägg
24 augusti 2006
SLIMPA skrev:

det kan inte vara så att de va nya S80 ?! big_smile
den kommer i V8 utförande, har själv sett en testbil här ute.

Örebroare i exil
970 Inlägg
24 augusti 2006
S80 med V8 har funnits ett bra tag wink big_smile För övrigt är RS6an riktigt rå

Hej FRA!

21 Inlägg
8 mars 2007
falloutboy skrev:
jag fattar inte grejjen med RS6an... sorry. för jag gillar personligen när en snabb bil även ser ut att gå fort. inte är maskerad. fast det har jag ju redan klargjort tidigare. så nog för min del. fortsätt nu diskutera er bil wink

Det är ju det som är det grymma med RS6:an...den är maskerad, för dom som inte vet nåt om den...jag vet varje detalj, tycker den är helt rå! smile Är ju RS6 wannabe..
Förstår iofs vad du menar med en snabb bil ska se snabb ut, men då är det ju sportbil liksom, eller? RS6:an har en jävla komfort alltså...och ändå har den motorn för att dra många bilar som ser snabba ut.
Det är nog den perfekta familjebilen...och sen när farsan ska iväg själv kan han ha jävligt skoj!

21 Inlägg
8 mars 2007
Oj..såg att den var ganska gammal den här tråden. smile

Sök