Bygget av min BMW E39 under vintern 2011/2012 Stod klar på elmia 2012. Nu skall BMW´n säljas och göra plats för ett helt nytt projekt. :) Häng med!
Tokken skrev:Darkus skrev:Åååå..det ekar hännäHahaha på sååå vis? Vad blir det på Stockholmska då?`
Darkus skrev:Åååå..det ekar hännä
Darkus skrev:Beror på vilken del av stan eller förort du kommer ifrån.Tokken skrev:Darkus skrev:Åååå..det ekar hännäHahaha på sååå vis? Vad blir det på Stockholmska då?`
Tokken skrev:Ännu mer clowntyg.. http://www1.garaget.org/gallery/images/77/76370/76370-ba364245a874f8d9aabba5192274bab5.jpgStegrack nummer två innanför ena bakdörren.
Tokken skrev:Hahaha folk är för sköna.. Beställde lågnivåkabel och kontakter härom dagen, kom idag och jag öppnar i lugn och ro ochvad låg i påsen med kontakterna? Ett par godisklubbor! HAHAHA det kan jag säga att jag inte fått förut, garanterat. Det förgyllde hela min fredag!
Mohawwk skrev:Tokken skrev:Hahaha folk är för sköna.. Beställde lågnivåkabel och kontakter härom dagen, kom idag och jag öppnar i lugn och ro ochvad låg i påsen med kontakterna? Ett par godisklubbor! HAHAHA det kan jag säga att jag inte fått förut, garanterat. Det förgyllde hela min fredag!haha som när jag öppna mina nya fläktar till datorn så ligger det en påse bilar i paketet
evilaudio skrev:Tokken skrev:Ännu mer clowntyg.. http://www1.garaget.org/gallery/images/77/76370/76370-ba364245a874f8d9aabba5192274bab5.jpgStegrack nummer två innanför ena bakdörren.nästan lika mycke färger som en viss annan bil
Tokken skrev:Mohawwk skrev:Tokken skrev:Hahaha folk är för sköna.. Beställde lågnivåkabel och kontakter härom dagen, kom idag och jag öppnar i lugn och ro ochvad låg i påsen med kontakterna? Ett par godisklubbor! HAHAHA det kan jag säga att jag inte fått förut, garanterat. Det förgyllde hela min fredag!haha som när jag öppna mina nya fläktar till datorn så ligger det en påse bilar i paketet Sånt gör faktiskt mig till en återkommande kund.. Annorlunda gester är alltid roligt.
BudgetDunkaren skrev:nice.. jäkla jobb du lägger ner, jag längtar tills man får se det live
ExtraKim skrev:Du är inte rädd att du får plast på bältet? Börjar se riktigt trevligt ut!