Nu är Julen över. Hoppas du får någon ledig dag så man ser lite vad som händer
Har mellan den 14e och 1/1 3dagar ledigt så har inte hänt så mycket men kommer med en update imorgon natt i alla fall, hur går det för dig.
Kom hem från norrland idag. Så jag har inte byggt något mera. Tänkte börja slipa lite imorgon. De tar ju som lite tid med allt slipande. Sedan hoppas jag min andra basring har kommit med. Så ska jag börja bygga andra lådan. De går sakta men hyffsat säkert iaf
Nu är Julen över. Hoppas du får någon ledig dag så man ser lite vad som händer
Har mellan den 14e och 1/1 3dagar ledigt så har inte hänt så mycket men kommer med en update imorgon natt i alla fall, hur går det för dig.
Kom hem från norrland idag. Så jag har inte byggt något mera. Tänkte börja slipa lite imorgon. De tar ju som lite tid med allt slipande. Sedan hoppas jag min andra basring har kommit med. Så ska jag börja bygga andra lådan. De går sakta men hyffsat säkert iaf
Ja allt tar så mycket längre tid än vad man tror hehe Ska bli roligt att jämnföra bilar sedan vi har väldigt lika smak hehe
Ja allt tar så mycket längre tid än vad man tror hehe Ska bli roligt att jämnföra bilar sedan vi har väldigt lika smak hehe
Har ingen chans i att jämföra mig med dig och din hög med högtalare. Men de ska iaf bli roligt. . Om inte att surra lite osv
Nu har både Jul och Nyår varit och känns som det är dax att börja bygga igen. Förhoppningsvis så kommer övertiden gå ner med så man faktiskt har en fritid.
Köpte mig en julklapp som jag har längtat efter länge. Kommer göra minska arbetstid och öka kvaliten på bygget.
Nu har både Jul och Nyår varit och känns som det är dax att börja bygga igen. Förhoppningsvis så kommer övertiden gå ner med så man faktiskt har en fritid.
Ytterligare ett inköp, Bosch slipmaskin. Tänkte köpa festool för 3x mera men då denna hade ändå runt utsug om man tar bort filtret så jag kan använda det med dammsugare
Här står min festoolfamilj hehe. Ska kompletteras med dammsugare vi nästa löning.
Går bra nu i garaget och äntligen har vi fått lite info från Massive Audio USA och efter CES mässan 10-13Jan kommer vi få spec och lådförslag till basarna. Vi vet nu vad det kommer bli för några men håller på det lite men basarna är riktigt feta. Riktigt spännande!!
Mera inköp kommer dessutom. Har shoppat enormt nu hehe