3040
Sök

Angående: Stående bilträff varje Fredag, Eriksberg

1 298 Inlägg
10 november 2011
alain skrev:
Det är så att på Göteplatsen, efter kl:!9.00 är det förbjudet att parkerar mer än 10 minuter på samma plats.
En P vakt förklarade att man kunde byta plats med varandra men i längden är det bara jobbigt
Då, så länge att ni byter platser hela tiden efter 10 minuter kan ni stanna länge utan problem.
Inte äns Securitas, CubSec, G4S m.m. kan göra någonting åt. cool

Jaha, jo det vore ju lite krångligt kanske. wink

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

132 Inlägg
10 november 2011
Trådstartare
Golfen89 skrev:
Men kan verkligen P-vakter köra bort folk? Dom har väll bara rätt o sätta p-boter på bilar eller har jag uppfattat de helt fel? yikes ( ja vet ju att man hoppar ur bilen med nyckeln på träffar men tänkte i fall man har nyckel o tomgång igång big_smile?)

Står du still på götaplatsen när p-lisan kommer och det inte är tillåtet så lägger dom bot på dig om du inte flyttar på dig, spelar ingen roll hur trevlig man än är till grisarna.

//
peter

Golfen89
10 november 2011
mrperfektion skrev:
Golfen89 skrev:
Men kan verkligen P-vakter köra bort folk? Dom har väll bara rätt o sätta p-boter på bilar eller har jag uppfattat de helt fel? yikes ( ja vet ju att man hoppar ur bilen med nyckeln på träffar men tänkte i fall man har nyckel o tomgång igång big_smile?)

Står du still på götaplatsen när p-lisan kommer och det inte är tillåtet så lägger dom bot på dig om du inte flyttar på dig, spelar ingen roll hur trevlig man än är till grisarna.

//
peter

Vet =/ men man kunde alltid hoppas haha big_smile alla få köra runt i ringar.

132 Inlägg
10 november 2011
Trådstartare
Då ses vi imorgon!

Hoppas på trevligt folk och massa bilar och vinterpulkor!

//
Peter

Golfen89
10 november 2011
Min bil står i garaget så blir en polares Firmabil igen haha tongue

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
10 november 2011
Vi är vid Eriksberg vid 19.00 tiden (BMW träff) där efter är vi in på Burger-King, vi kanske träffas. cool

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

1 298 Inlägg
10 november 2011
Kommer förmodligen med vinteråket. smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

131 Inlägg
11 november 2011
Jag kommer med vinterbilen big_smile

132 Inlägg
14 november 2011
Trådstartare
Nu kör vi på Fredag!

Sprid detta nu så gör vi detta till en rolig kväll, denna gången avslutar vi med busande i Arendal!
Vi har tänkt åka mot Arendal för att busa vid 21:00 alltså står vi 1 timma på Eriksberg och tjötar och kanske går in å tar en burgare för den som känner för det smile

//

Peter
Senast redigerat av mrperfektion (15 november 2011)

FOX Galning!
313 Inlägg
18 november 2011
Kommer det nått folk i dag eller? smile

878 Inlägg
18 november 2011
Verkar inte som de ??

All The best
MVH
Jonas .L

FOX Galning!
313 Inlägg
18 november 2011
Tycker inte heller de..lite synd ändå "/...Sist va det ju dött me..

878 Inlägg
18 november 2011
Kommer ju säkert nån bil iaf dit :p men inget stort;)

All The best
MVH
Jonas .L

FOX Galning!
313 Inlägg
18 november 2011
ejon_850 skrev:
Kommer ju säkert nån bil iaf dit :p men inget stort;)

Haha man får la hoppas xD..men du kommer la ele? tongue...

KOM IGEN NU FOLKET!!

878 Inlägg
18 november 2011
nää jag dyker nog inte upp tongue

All The best
MVH
Jonas .L

1 298 Inlägg
18 november 2011
Jag tänkte dyka upp. Sa det förra veckan med men denna gången menar jag de. wink Vet att bj_85 kommer med så minst en bil till. smile

grön aktivist
846 Inlägg
18 november 2011
Jag dyker ner om ca 10 min med min äckliga Hyundai!

25 Inlägg
19 november 2011
Bättre att köra på göta igen! Kommer ju inget folk på dessa träffarna på Eriksberg ju!

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
19 november 2011
Vi har vara BMW träff varanan fredag, förre fredag den 11e var det då, nästa, den 25e. wink

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

OSR
39 Inlägg
21 november 2011
jag tycker att vi kör bk eriksberg..!!! fortsätt så ... annars blir de lättt som osnsdagsträffen att den splittras av för många platsbyten...

20oo är en bra tid... å de e nära till arendal... jag kommer på fredag 2000 me min vita volvo 745 ... 

lägg ut trådar på facebook ofta så sprids det ....

Pappa Alain
på götaplatsen är det stanna och p föbud efter 1900 så man får inte ens stanna bilen .. då blir de p bot.. å de e p lisorna som går på göta ,,,,

Om nån har konor så ta med ifall  nån vill sladda konbana...

OSR - old school racing

Sök