3488
Sök

caddy mk1 med nissan 200sx s13 underrede ca 300 hk!!!!

tjenare på er :D caddy mk1 överbygge med nissan 200sx s13 underrede och drivlina :) kommer ha ca 300 hk hoppas jag på :) är det något ni undrar över så är det bara att fråga :) sponsor: realcar!!! :D

486 394 Visningar
Uppdaterades senast 3 april 2013
50 Inlägg
29 december 2011
Häpnar över att det går så snabbt framåt för dig! stor eloge till ditt driv i projektet, finns nog många som skulle ge upp direkt! får se om jag kanske träffar dig på bugrun i sommar då? wink

keep up!

570 Inlägg
29 december 2011
Trådstartare
Dennaan skrev:
Häpnar över att det går så snabbt framåt för dig! stor eloge till ditt driv i projektet, finns nog många som skulle ge upp direkt! får se om jag kanske träffar dig på bugrun i sommar då? wink

keep up!

tack å mkt smile alltid kul att höra wink
men jag är sån som inte kan sitta och inte göra nåt wink vill ju bli klar wink
ja det skulle va kul att åka dit om man får komma in med den wink

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------

9 123 Inlägg
29 december 2011
audi_a4_quattro skrev:
Dennaan skrev:

keep up!

Beror ju på vad du reggar den som!? Tar du caddyns papper så får du komma in, men tar du däremot 200ns papper så är du nog inte välkommen in! tongue

570 Inlägg
29 december 2011
Trådstartare
Putteliten skrev:
audi_a4_quattro skrev:
Dennaan skrev:

keep up!

Beror ju på vad du reggar den som!? Tar du caddyns papper så får du komma in, men tar du däremot 200ns papper så är du nog inte välkommen in! tongue

hehe precis wink

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!

428 Inlägg
29 december 2011
Följer med stora ögon smile

Go low but not slow!
R.I.P. Jeff Hanneman 1964-2013

KHRacing
29 december 2011
Putteliten skrev:
Hur gör du för att måtta in karossen på plattan egentligen?

Precis det jag påpekade innan. det fanns inga svetsade profiler kors o tvärs över bottenplattan så den kan omöjligt ha blivit rak :-)

16 197 Inlägg
29 december 2011
KHRacing skrev:
Putteliten skrev:

Precis det jag påpekade innan. det fanns inga svetsade profiler kors o tvärs över bottenplattan så den kan omöjligt ha blivit rak :-)

"lite snett är också rakt"

"Testar man inte så får man aldrig veta"

KHRacing
29 december 2011
evilaudio skrev:
"lite snett är också rakt"

:-)

9 123 Inlägg
29 december 2011
KHRacing skrev:
Putteliten skrev:

Ja du alla har ju faktiskt sina knep, hoppas TS har något riktigt bra knep!

KHRacing
29 december 2011
Putteliten skrev:
KHRacing skrev:
Putteliten skrev:

Ja du alla har ju faktiskt sina knep, hoppas TS har något riktigt bra knep!

Kanske cornerweightá :-)

570 Inlägg
29 december 2011
Trådstartare
det kommer bli så rakt och fint ska ni se wink
jag har mina små knep.
är ju svetsare så har inga problematt rikta lite plåt wink
finns nog inte nån bil om är helt rak heller på mm överallt.
vet man inte vart man ska börja svetsa så blir ju bilen rätt så krokig.

75 Inlägg
29 december 2011
blir ju kalas detta smile

50 Inlägg
30 december 2011
audi_a4_quattro skrev:
Putteliten skrev:
audi_a4_quattro skrev:

hehe precis wink

Vilka papper bör ju inte spela någon stor roll det är ju fortfarande en caddy och ser ut som en caddy smile men men..

472 Inlägg
30 december 2011
grymt intressant bygge blir de lite bur bygge och liknande med eller ska du försöka hade rent i cupen följer med stort intresse go jul och gott nytt kanske kommer en moral höjare till dig snart om du har lust så skriv gärna i ett pm om färg och fälg val ritar lite nämligen så kan ja slänga ihop en liten ide på hur den kan komma se ut åt dig en försenad jul klapp tongue

323 Inlägg
30 december 2011
Ja tycker att de ser ut som att de är väldigt lite luft mellan däck o skärmkant när fjädringen är max ute. när bilen står på hjulen så bör dom nedre länkarmarna vara parallella med marken, men du har kanske tänkt att ha små hjul på den?

570 Inlägg
31 december 2011
Trådstartare
Froborg skrev:
Ja tycker att de ser ut som att de är väldigt lite luft mellan däck o skärmkant när fjädringen är max ute. när bilen står på hjulen så bör dom nedre länkarmarna vara parallella med marken, men du har kanske tänkt att ha små hjul på den?

jaa så mkt luft är det inte men är inte orginal fjädring på den heller.
dom är nästan raka nu under men kommer nog luta ner lite iaf.
beror ju på mkt på fälgarna som du säger wink
men ska ju köra hella flush på den så fälgarna ska ju va väldigt nära skärmarna wink
kanske kommer att få skärm bredda biln lite oxå innan jag är klar så vi får se wink

323 Inlägg
31 december 2011
audi_a4_quattro skrev:
Froborg skrev:

jaa så mkt luft är det inte men är inte orginal fjädring på den heller.
dom är nästan raka nu under men kommer nog luta ner lite iaf.
beror ju på mkt på fälgarna som du säger wink
men ska ju köra hella flush på den så fälgarna ska ju va väldigt nära skärmarna wink
kanske kommer att få skärm bredda biln lite oxå innan jag är klar så vi får se wink

Låter bra de smile

3 059 Inlägg
31 december 2011
Haha.. sicket "maniac"bygge smile
Missat helt ju men nu har även jag läst genom hela och kommer med spänning följa tråden smile

570 Inlägg
3 januari 2012
Trådstartare
Smajly skrev:
Haha.. sicket "maniac"bygge smile
Missat helt ju men nu har även jag läst genom hela och kommer med spänning följa tråden smile

riktigt kul att att höra wink

Sök