Nu är den prov körd, org spridare, org lmm, 3"tryckrör, kkk27, 3"dp-2,5" avgas, 9" långt filter, hks dump, 48mm WG tror jag, screamer, och allt funkar bra, den laddar 0,3 på grundladd, så ska fixa en platta till WG fjädern så man kan spänna den till 0,5 minst de blir bra till vintern och sen på med "400cc" spridarna och chip till sommaren 2013!
Kan ju gå snålt utan att det spikar.. Och det tycker inte kolvarna om Antar att du har en Bredbandslambda så du har koll på förbränningen?
Ja det vet jag ju:) nej jag har inte haft pengar till en sån en blir till sommaren därför jag bara tänkte ladda lite i vintern nu, 0,3 känns ju iallafall, men skulle vilja ha 0,5 , ingen som kört de med org prylar på en m50b25 eller??
no ska väl original spridare palla för 05? vet ju me att motorn klarar de. Hör me Team Bonnmeck, dom ha ju kräma ut en hel del ur ''original'' motorerna, så dom borde veta
no ska väl original spridare palla för 05? vet ju me att motorn klarar de. Hör me Team Bonnmeck, dom ha ju kräma ut en hel del ur ''original'' motorerna, så dom borde veta
Det handlar inte om hur mycket ladd motorn klarar. Kan spridarna inte förse motorn med soppa till 0.5 bar så är det ju skit samma om motorn i sig är bygd för 1000hk? Man vill gärna köra safe, och då kör man gärna med större spridare. Mvh.