Kan meddela att trots att det inte stöds fungerar sidan utmärkt i Internet Explorer 6
Vart tvungen att prova, kör Google Chrome annars...
EDIT: Loggade in... Fungerar inte alls 100, men användbart, om än precis Fattas lite här och där oc fel fär, men inge använder IE6 ändå, bara pova
Senast redigerat av twin_cam (16 november 2011)
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Orkar inte kolla igenom allt som är skrivet innan, men Facebook-"gilla"-knappen på bilens sida, funkar den verkligen? Isf, var kan man se vilka som gillar? Hade ju vart kul..
Har ett litet förslag som iaf jag skulle uppskatta och säkert några till... Det står ju "XXX antal inaloggade" uppe i vänstre hörnet... Hade varit "bra" om man kunde klicka på den så kunde man se vilka som var inloggade...? Kanske inte är så enkelt som jag tror, men det va ju iaf ett förslag och jag förstår om det blir för jobbigt!
För övrigt tycker jag att sidan blev bra och allt eftersom fixar småfelen till sig vilket är jättebra! Har inte upptäckt några nya fel, så det är ju bra!