Tjenare! Tänkte starta en projekt tråd om bygget på bilen, dock lite sent kanske men bättre sent än aldrig brukar dom ju säga. Planerna som jag har lite grovt är då att bygga om alla dörr sidorna,koffert och baksäte. utsidan kommer det även hända en del med men inte så mycke vad jag vet än så länge med tanke på min ekonomi Kommer att köra sten hårt nu fram tills elmia med mycke kul i garaget med vänner och familj som är villiga att hjälpa mig. Har en massa bilder eftersom att jag redan har kommit en bra bit men laddar upp ett par i taget och ser om de finns något intresse i mitt bygge:) Och kan svara på en fråga redan nu som jag vet kommer att komma upp:P om jag har någon sponser? och svaret på det är Nej. jag finansierar allting helt själv!
Tjohoo Vad kommer du köra med för element i framdörrarna då? Ser faktiskt 99% mer seriöst ut än alla andra stereobyggen på detta forumet, nu vill jag dock se att du dämpar ordentligt med så att det inte bara skramlar en massa!
Tjohoo Vad kommer du köra med för element i framdörrarna då? Ser faktiskt 99% mer seriöst ut än alla andra stereobyggen på detta forumet, nu vill jag dock se att du dämpar ordentligt med så att det inte bara skramlar en massa!
jag kommer att köra på samma som innan kicker ds, då jag inte har pengar till att byta ja där är dämpat med 3 lager i alla dörrarna