Är det verkligen böter på det ??
Har då aldrig hört talas om någon som åkt dit på det iaf, satan vad harry haffa skulle bli förmögna i denna skithålan om det nu är böter på det och dom börjar jaga folk...
Detta har ju inte med TS fråga i sig men det har ju en direkt koppling till frågan:
Jag brukar aldrig köra med helljus inne i samhällen där det är tätt med hus och skit men där det är lite större vägar och färre hus kör jag på med xenonet som ingenting. Hela formuleringen med att man inte ska ha helljuset på inne i samhällen är otroligt luddig, man ska inte ha helljus på "vid godtagbar belysning". Kommer inte ihåg exakta frasen men något sånt iaf.
Men vem bestämmer vad som är tillräckligt bra belysning egentligen ??
Jag använder iaf helljuset ihop med hjärnan när jag kör, tror jag att jag kanske kan störa någon med helljuset så skiter jag i det helt enkelt och om jag anser att det är "fritt fram" så får helljuset arbeta...
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P