Asså att inte hjärnan har utvecklats mer på vissa här i denna ålder är bedrövligt enligt mig!
1. Att vissa här har såna förutfattade meningar o inriktar sig jämt på att det är dessa "volvo muppar" som förstör träffarna är ju bara omoget, väx upp!!!! Om jag inte såg helt fel så slängdes det burkar o skräp av folk som körde DIVERSE bilmärken, 2 som drog till sig uppmärksamheten speciellt mkt var 1 golf som SLÄNGDE en burk på en förbi passerande volvo och 1 bmw som i princip ville spränga bilen och även blästrade varenda kärra med grus mitt bland alla bilar! Så att volvo folket var rätt städade tyckte jag om vi ändo ska hitta någon anmärkning! Ja jag kör volvo men gillar alla märken på 4-hjul, jag är så funtad och vet att en riktig bilentusiast gillar allt o respekterar andras val/ byggen/ utseènden m.m så alla ska vara välkomna!¨
2. Allt svineri ni pratar om är till viss del showerna, det sladdas o burnas på varenda träff till o med lkpg träffarna men lik förbannat ska idioter va bland bilarna o hålla på när alla vet att vi har utvalda platser att leka på! Som senast nu på citygross, varför inte andvända den 1000kvm stora parkeringen som ligger 100m från alla bilar att göra era shower? Tänk lite för H_LVETE, snart blästrar ni fel bil o skyll er själva när den dagen kommer kan jag säga!!!!
Jag o mina kompisar har stått för mkt shower senaste året men vi har alltid kommit med en däckbil eller lastat in i egen bil, när vi sprängt ett däck så har vi även tagit med den trassiga fälgen samt däckresterna hem, absolut inget jobbigt kan jag säga! Så lär er nångång så får vi kanske ha våra träffar obommade och obevakade! Om vi inte hade haft "STREETNIGHT" på våra lkpg träffar som röjer upp efter alla när träffen är slut så skulle vi aldrig kunna ha några mer träffar där, så tacka dom innerligt!!!! Till alla er som leker o tror att alla diggar er när ni åker bland bilarna eller ska visa att ni kan åka så nära som möjligt, ni är stämplade som idioter o ingen tycker ni är häftiga.
Skvätt ner min bil med grus när nybygget kommer ut o jag kommer kasta STEN tebax garanterat!
Tack för mig
Senast redigerat av DalleRacing (18 april 2012)