2956
Sök

Fler Team medlemmar sökes :)

15 Inlägg
6 maj 2012
Trådstartare
Vi i Pure Saints Racing eftersöker nu till säsongen fler trevliga och bilintresserade TJEJER!                                                 

Vi är ett gäng på 6 tjejer som förra sommaren startade ett eget tjejteam. Vi försöker hinna med så mycket träffar, race och andra evenemang som vi kan! Vi alla har ett brinnande intresse för bilar och motorsport, självklart för andra saker också smile  Vi tycker om att umgås och roa oss med våra bilar man måste faktiskt inte vara kille för det wink

Om du är en tjej som gillar fart och har bensin i blodet som gärna skulle vilja umgås med fler likasinnade så skriv gärna ett PM till mig Saint_Jess. Eller till Freja84
Du kan alltid kika in på vår Facebook sida PureSaintsRacing eller spana in vår hemsida. På min profil hittar du adressen smile

Välkomna tjejer, kom igen nu så visar vi att tjejer också kan !!!!!!!

Sönderkörd Volvotok...
57 Inlägg
9 maj 2012
Tycker att en stackars liten kille kunde få vara med också faktiskt;)

Ska det gå åt helvete ska det göras med musik...

5 089 Inlägg
Forummoderator
26 389 Inlägg
9 maj 2012
FLindgren skrev:
Jag har alltid undrat, vad gör man när man är med i ett Team?

Snackar på Facebook?

Edit: Nu har ju inte jag ett "riktigt" team, men vi i "TCA" brukar i alla fall träffas och spela in film efter bästa förmågor och idéer.
Senast redigerat av Mack (9 maj 2012)

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
9 maj 2012
alla tycker väl olika .

Men de flesta som har ett 'team/ grupp'  brukar väl samåka i karavan till träffar och umgås bara rent allmänt.

15 Inlägg
10 maj 2012
Trådstartare
Vad man gör i ett team?!?! Så mycket som möjligt faktiskt, vissa ska köra bana på onsdag, vi åker på träffar runt om staden å landet, planerar ev träffar, går på mässor, umgås med vännerna med samma intresse och fixar bilarna... Vad gör man annars i ett bilteam? smile

15 Inlägg
10 maj 2012
Trådstartare
Och självklart går på så mkt race som möjligt, tex i Västerås förra helgen smile

1 532 Inlägg
10 maj 2012
Tror nog min tjej är intresserad ska se va hon säger.

16 197 Inlägg
10 maj 2012
tur att man inte e tjej då..  finns nog inget mer ointressant än att åka på race.. hehe  smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Sök