760 med delar ifrån många bilar alias, (Frankenstein):D
Djo skrev:volvoqq skrev:Djo skrev:Ja dom laga min 02a för 18 som slutade på 25 efter rådjurskrock så.Var rådjur här med misstänker att den fixas med Var säkert samma rådjur han var kamikazze å överlevde desuttom jägarna sökte i flera timmar utan resultat.
volvoqq skrev:Djo skrev:Ja dom laga min 02a för 18 som slutade på 25 efter rådjurskrock så.Var rådjur här med misstänker att den fixas med
Djo skrev:Ja dom laga min 02a för 18 som slutade på 25 efter rådjurskrock så.
Djo skrev:Seriöst löste dom in v70in pga så små skador årsmodel på den ?
Scania-Jonte skrev:Begär ut pengar för den ist å laga själv? Va ju inga större skador
volvoqq skrev:Djo skrev:Seriöst löste dom in v70in pga så små skador årsmodel på den ?2005a repkostnaden låg på 47000 kr
Djo skrev:volvoqq skrev:Djo skrev:Seriöst löste dom in v70in pga så små skador årsmodel på den ?2005a repkostnaden låg på 47000 krVafan var då trasigt ?2005 i bra skick är ju värd mer än 47 knepigt dom väljer att lösa in, Tråkigt om bilen är fräsch i övrigt.
volvoqq skrev:Djo skrev:volvoqq skrev:2005a repkostnaden låg på 47000 krVafan var då trasigt ?2005 i bra skick är ju värd mer än 47 knepigt dom väljer att lösa in, Tråkigt om bilen är fräsch i övrigt.Fick 50000 för den, lycktan var nog det dyraste skulle jag tro
Djo skrev:volvoqq skrev:2005a repkostnaden låg på 47000 krVafan var då trasigt ?2005 i bra skick är ju värd mer än 47 knepigt dom väljer att lösa in, Tråkigt om bilen är fräsch i övrigt.
volvoqq skrev:2005a repkostnaden låg på 47000 kr
Djo skrev:volvoqq skrev:Djo skrev:Vafan var då trasigt ?2005 i bra skick är ju värd mer än 47 knepigt dom väljer att lösa in, Tråkigt om bilen är fräsch i övrigt.Fick 50000 för den, lycktan var nog det dyraste skulle jag trofick ju helt ny facelift xenonstrålkastare på min 2002 8500kr jaja hoppas du hittar något trevligt å åka i nu
volvoqq skrev:Djo skrev:Vafan var då trasigt ?2005 i bra skick är ju värd mer än 47 knepigt dom väljer att lösa in, Tråkigt om bilen är fräsch i övrigt.Fick 50000 för den, lycktan var nog det dyraste skulle jag tro
Djo skrev:Vafan var då trasigt ?2005 i bra skick är ju värd mer än 47 knepigt dom väljer att lösa in, Tråkigt om bilen är fräsch i övrigt.
Djo skrev:Motor i den där då ?
volvoqq skrev:Djo skrev:Motor i den där då ? 2,5FT med 231 hästar
Djo skrev:volvoqq skrev:Djo skrev:Motor i den där då ? 2,5FT med 231 hästar automat eller manuel ?